Ga naar inhoud

mijn beeldscherm ontvangt geen signaal


sterap

Aanbevolen berichten

Ik heb van een vriend zn oude moederbord videokaart ram en voeding toegestuurd gekregen, alles hoort en lijkt het te doen alleen als ik de computer aanzet zegt mn scherm dat er geen signaal binnen komt en gaat dan over op de slaap stand.

 

Ik dacht mischien dat er iets stuk gegaan was tijdens het vervoeren en heb een nieuw moederbord met onboard videokaart besteld.

ook met dat moederbord doet mn vriends videokaart het niet en ook de on board videokaart geeft geen signaal naar mn beeldscherm. Ik heb 2 werkende beeldschermen geprobeerd en 3 verschillende kabels met allemaal hetzelfde resultaat.

 

Nu lijkt het mij dat ik iets ongelovelijk simpels over het hoofd gezien moet hebben ofzo omdat ik hetzelfde resultaat heb met op de voeding na 2 compleet verschillende groepen hardware, kabels en schermen. Of zou het kunnen dat de voeding er voor zorgt dat mn videokaart geen signaal doorstuurt, de computer gaat wel gewoon aan en alle fans draaien en lichtjes doen het enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben geen techneut, maar het zou kunnen zijn dat de processor die je in dat nieuwe (maar wellicht ook dat oude) mobo steekt de ingebouwde video niet ondersteunt...

geef de type-aanduidingen van processor en mobo eens aan, zodat een van de echte techneuten hier kan adviseren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.