Ga naar inhoud

harde schijf van laptop in behuizing lezen in nieuwe laptop


Aanbevolen berichten

Goedendag,

 

Wellicht kan iemand mij helpen.

Ik heb een laptop die niet meer werkt en heb de schijf er uit laten halen en in een behuizing laten zetten.

Als ik de harde schijf aansluit op mijn nieuwe laptop is deze echter niet zichtbaar.

Ik zie dat op de behuizing wel het lampje groen wordt maar daar blijft het bij.

Ik zou namelijk graag de bestanden kunnen zien :).

Ik heb bij een soortgelijk probleem (maar dan bij een nieuwe externe harde schijf) de oplossing op dit forum geprobeerd maar die werkt voor mij helaas niet.

Is er nog een andere oplossing?

 

Bij voorbaat dank!

 

Michiel

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is dan de vraag of de interface van het 'inbouwdoosje' wel goed is.

terug ermee naar degene die de inbouw deed. en laat die maar aantonen dat het spul werkt....

 

Precies, ik vind het zelf ook heel vreemd. Ik zal ze morgen even contacteren. Ik laat het wel even weten wat er uit is gekomen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ondertussen is "morgen" > een week geleden ... welke is de actuele stand van zaken ?

Goedemorgen,

Het probleem is gelukkig verholpen. Ik ben terug naar de winkel gegaan en het bleek iets heel onbenulligs te zijn.

Ik had bij de behuizing een kabeltje gekregen met een dubbele aansluiting zodat je (als je een oudere laptop hebt) 2 usb poorten gebruikt. Ik had de schijf waarop de stekker gewoon was aangesloten mee naar huis genomen maar het bleek dat de stekker niet juist was aangesloten. Heel raar, want je zou denken dat dat niets zou moeten uitmaken. Echt iets heel stoms, maar het lag dus aan het juist aansluiten van de bijgeleverde dubbele usb kabel (T-usb kabel).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.