Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Krijg je de melding Driver Violation nog steeds?

Heb je gekeken in Apparaatbeheer of je daar uitroeptekens ziet?

Heb je de meest recente driver voor je grafische kaart waarnaar ik een link gaf in mijn vorige post?

Geplaatst: (aangepast)

Beste Porrelaar

Ja ik krijg de melding Driver Violation nog steeds dat i als de computer uit heeft gestaan en ik hem dan aan zet niet als ik hem opnieuw opstart .

Ik heb gekeken bij apparaatbeheer daar staan geen uitroeptekens .

Ik heb de meest recente driver geinstalleert maar ik krijg ook een melding van mislukt zie foto .

johnnyboy

post-12489-0-74919900-1457619931_thumb.p

aangepast door Asus
overbodige quote verwijderd
Geplaatst:

Ik ga ervan uit dat je deze driver hebt gedownload:

56e18857b9df3-amd_driver.PNG

De melding laat zien dat alleen het HDMI-geluidsstuurprogramma niet geïnstalleerd is.

Wanneer jouw pc via een HDMI kabel verbonden zou zijn met je monitor, dan zou ook het geluid via die kabel gaan (wanneer je speakers zou hebben in die monitor).

Dat HDMI-geluidsstuurprogramma heb je niet nodig, want...

1. Je hebt geen HDMI-aansluiting op je grafische kaart

2. Er zit geen HDMI-aansluiting op je monitor. Ik gebruik namelijk bij de Dell Inspiron dezelfde monitor als jij: DELL SE198WFP (1440x900@60Hz). En die heeft alleen een VGA (D-Sub) aansluiting en een DVI-D aansluiting.

Spijtig genoeg kan ik jou met dit probleem (Driver Violation) verder niet helpen. Ik schreef al dat ik daarvoor te weinig kennis heb.

• 5 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt, besluiten we dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht met daarin een kleine toelichting.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.