Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Doe een registeropruiming met CCleaner.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
avg;a
mcafee;a
bitdefender;a
MYInternetSecurity;a
MYSecurityCenter;a
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

Waarom wordt er totaal niet gereageerd op mijn suggestie? Als je Chrome opent staat er: "flashplayer succesvol geïnstalleerd", maar hij doet het dus niet. Dan ga je naar de linkerkant van de Adobe downloadpagina en daar staat dit:

 

post-21159-0-76467400-1459236552.jpg

 

Klik op: "Hebt u Flash Player nodig voor een andere computer?". Kies de juiste opties en voilà, probleem opgelost.

 

Althans bij mij.

Geplaatst:

Waarom wordt er totaal niet gereageerd op mijn suggestie?

 

Ik vermoed omdat de topicstarter reeds in bericht #1 vermeldde:

 

Overal wordt om de flash player  gevraagd, terwijl ik hem wel altijd gehad heb.

 

Ik  heb hem verwijderd en opnieuw gedownload. Niets helpt.

Geplaatst: (aangepast)

@Asus: dat is het juist. "Overal wordt om de Flash Player gevraagd, terwijl ik hem altijd gehad heb". Dat bedoel ik dus: hij is zogenaamd geïnstalleerd maar hij doet het niet. (Ook niet als je hem verwijdert en opnieuw installeert). Als je vervolgens de Flash Player installeert met de opties die ik aangaf, dan doet hij het wèl. Ik had exact dezelfde verschijnselen als de vraagstelster.

aangepast door Leono
Geplaatst:

kweezie wabbit

 

De registeropruiming heb ik gedaan en het logje vo9eg ik bij.

 

Straks ga ik de andere tips nog na.

 

Het ia wel verwarrend als n verschillende antwoorden komen. Natuurlijk wil ik niemand voor het hoofd stoten.

zoek-results.txt

Geplaatst:

Intussen ben ik die tips nagegaan, maar helaas.

In het begin van dit traject was ik deze tips ook nagegaan, ook helaas.

 

Ik weet het echt niet meer. Normaal kan ik mijn computerproblemen vaak zelf heel goed oplossen, maar hier helpt niets.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.