Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik kan geen pdf documenten afdrukken met mijn draadloze printer hp deskjet 2549. Pc zet documenten in wachtrij. Hoe kan ik dit verhelpen want al de rest print hij wel af? Ik heb dringend een antwoord nodig want de examens starten en heb dit nodig

Geplaatst:

Hallo Clarkie,

Ik open bestand met outlook. Heb het in Words gezet met wil nog steeds niet. Pc geeft aan dat de marges te groot zijn. Weet niet hoe ik dit moet aanpassen. Heb bestand doorgestuurd ipv afdrukken. Toch zou ik graag weten hoe ik dit moet doen als ik in de toekomst nogmaals een bestand in PDF ontvang en wil afprinten. Dank voor uw reactie en hulp. Mvg

Geplaatst:

Outlook is een e-mailprogramma en opent dus zelf geen pdf bestanden.

Adobe reader, Foxit reader, .... kunnen wel pdf bestanden openen en vanaf daar kan je het ook afdrukken.

Als je een pdf bestand als een bijlage in je e-mail ontvangt in outlook kan je het openen door er op te dubbelklikken indien je een pdf lezer zoals dus adobe reader, foxit reader hebt en die als standaardprogramma ingesteld staat om pdf bestanden te openen.

In het programma kies je dan voor afdrukken.

Ook kan je op het pdf bestand dat je als bijlage ontvangen hebt rechtsklikken er kiezen voor snel afdrukken.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.