Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Is er iets dat ik kan doen aan dit probleem?

De harde schijf is aan vervanging toe, indien er nog belangrijke bestanden op staan en er geen back-up van gemaakt hebt doe je dit best direct.

Collega Dasle stuurde me deze link nog door, je kan er nagaan of je aanspraak maakt op garantie aan de hand van het serienummer dat op de schijf vermeld staat. 

Update: En als toemaatje liet collega Asus me weten dat je computer hoogstwaarschijnlijk nog in volle garantie zou kunnen zijn, dus ook even controleren.

aangepast door clarkie
Geplaatst:

computer is nog geen jaar oud is iets van 10maanden ofzo 

Dus nog in garantie.

Nog even herhalen....maak zeker een back-up van je persoonlijke bestanden.

Geplaatst:

Heb geen persoonlijke bestand en zo wel staan ze op me C: drive die D: drive was voor games maar is wel eblachelik dat hij zo rap kapot gaat

• 2 weken later...
Geplaatst:

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.