Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo,

nieuwe pc aangekocht doch terug enkele problemen.

Vooral bij you-tube, Hotmail en Facebook, regelmatig even zwarte schermen, pc loopt soms ook gewoonweg vast, kan niks meer doen behalve op knop duwen om af te sluiten.  Laatst kon ik niet meer

opstarten, had wachtwoord nodig terwijl ik er nooit 1 ingaf.  Terug met pc naar winkel, alles werd opnieuw

geinstalleerd, was volgens de verkoper opgelost maar ondervind nog steeds dezelfde problemen

de zwarte schermen, krijg soms melding iets van beeldschermresolutie werkt niet meer, probleem hersteld. Kent iemand de oplossing hiervoor aub?

groetjes,

Geplaatst:

Problemen met een gloednieuwe PC die dus in volle garantie is, daar is maar één zinnig advies: terug naar de winkel tot de zaak opgelost is.

Succes !

Geplaatst:

jammer kan m'n pc eigenlijk niet lang missen voor de kinderen, bijna examen, dacht misschien is het een kleinigheidje

al dat gedoe, is ook een klein privé-winkeltje en altijd zo druk, we gaan zeker niet met plezier ernaar terug

toch bedankt en groetjes

Geplaatst:

Ik begrijp je situatie hoor, maar dit is hoe dan ook een zaak die door de verkoper dient opgelost te worden ... per slot van rekening heb je betaald voor een goed werkend product.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt, besluiten we dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht met daarin een kleine toelichting.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.