Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,ik heb een nieuw emailadres.Ik wou dit wijzigen in mijn profiel,maar kreeg de melding dat het nieuwe reeds in gebruik is.Waarschijnlijk heb ik een nieuw account met het nieuwe mailadres aangemaakt en dit niet 'gewijzigd'.Kan u dit aanpassen? 

mvg,

elsebels

Geplaatst:

Dag elsebels,

 

kan je me eventjes je nieuwe e-mailadres via een privéberichtje laten weten, dan speel ik het door aan de mensen van het Technisch Team.

Geplaatst:

Hoi elsebels,

 

Ik kan jammer genoeg niet direct een ander account terugvinden dat ik kan teruglinken aan dit account.

Indien je inderdaad even via privébericht aan mij of collega Asus doorgeeft welk e-mailadres je verder wenst te gebruiken, dan kijken we e.e.a. na voor jou.

 

Uiteraard kan dit ook via het contactformulier welke je terugvindt onderaan elke pagina op de knop 'Contacteer ons'. Opties genoeg dus! ;)

Geplaatst:

Hoi elsebels,

 

PB ontvangen en beantwoord. Indien dit probleem voor u opgelost is, mag u dit onderwerp afsluiten door rechts boven- of onderaan op Modereer Onderwerp > Sluiten te klikken.

 

Mochten er nog problemen of vragen zijn dan hoor ik dat graag.

 

Met vriendelijke groeten,

Mako

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.