Ga naar inhoud

bestelbon maken

Kevein

Aanbevolen berichten

Ik zou automatisch een bestelbon willen maken van gegevens in een bestellijst.

Dit lukt me gedeeltelijk...

Een eerste probleem dat ik tegenkom is als ik op het tabblad waar ik  de bestelbon wil maken een knop zet om de macro uit te voeren er niets gebeurd. Als ik de knop op het tabblad zet waar de gegevens moeten worden gehaald, lukt dit wel.

Een tweede vraag: de waarde in kolom f op tabblad 2 zou eveneens naar tabblad 3 moeten worden gekopieerd (kolom E op blad2 dus alleen niet )

Een derdeprobleem is dat de gegevens nu gekopieerd worden op de eerstvolgende lege rij (de eerste gele cellen op het tabblad van de bestelbon). Maar stel dat ik onderaan op de bestelbon 'met vriendelijke groeten' zet, dan worden de gegevens naar de regel hieronder gekopieerd.

Tot slot had ik graag gewild dat als de bestelbon klaar is de gegevens worden overgezet naar een lijst in tabblad 4. Waarnaar de bestelbon terug leeg gemaakt word.

Alle hulp is welkom :)

voorbeeld1.xls

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.