Ga naar inhoud

Windows 10 voor desktop werkt niet

Smedtje

Aanbevolen berichten

Ik heb een desktop met windows 7 pro erop, Nu heb ik rechts onderaan het windows symbooltje en als ik er op klik kan ik upgraden naar 10 ( wat ik ook wil doen). Echter gebeurt er niets. Ik krijg dan de melding ; " windows is up to date, er zijn geen updates voor u computer beschikbaar" hoe komt dit? en wat kan ik eraan doen? Heb al herop gestart maar ook dit doet niets.In de lijst met downloads is ook niets over 10 terug te vinden. Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een Upgrade naar Windows 10 wil uitvoeren kan dat ook op een andere manier maar hou er rekening mee dat het niet zeker is dat je computer goed gaat werken na de upgrade.

Ben je tevreden van je huidig besturingssysteem? Om welke reden wil je de upgrade uitvoeren?

Indien het een om merkcomputer gaat vermeld dan merk, model en modelnummer in je volgend bericht.

Voer ook onderstaande uit.

Download en installeer Speccy

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlandskan selecteren. 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is. 

525a111b37ea3-Speccy.PNG 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware. 
Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ". 

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware. 

Meer info over deze procedure lees je 
HIER

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het niet zeker is dat mijn comp goed zal werken na die upgrade , dan laat ik het liever zo ;-)

Een garantie dat alles perfect gaat werken heb je helaas niet.

Indien je het bij Windows 7 wil houden en verder geen vragen meer hebt over dit onderwerp mag je het afsluiten via modereer Onderwerp-> sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.