Ga naar inhoud

[OPGELOST] vcd maken

flurk

Aanbevolen berichten

hey hallo. eerst en vooral groetjes aan iedereen. ik zit met een vraag over hoe ik een liedje plus het clipje kan op cd zetten om dan te laten spelen op de tv. VB; ik download een clipje van u tube, en dan staat dit in het bestandstype flach video en dit kun je niet op cd krijgen. volgens ik her en der al gehoord heb zou je dit type bestand moeten overzetten in iets anders ,maar ik weet niet dewelke. mocht er iemand al zoiets gedaan hebben kun je me dan aub de richtlijnen doorgeven en ook het prgramma waarmee ik dit kan doen aub. groetjes en thanks voor hulp. doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey flurk

ik zou dit eens proberen vixy.net : Online FLV Converter : Download online videos direct to PC / iPod / PSP. It's free!

de meeste dvd spelers kunnen als het goed is divx aan, sommige niet dus hou me tengoede

je vult de site adress (van youtube dus)in en kiest de optie avi for windows

en je kunt je youtube filmpje omzetten naar avi en vervolgens opslaan op je pc en vervolgens branden op cd/dvd

er zijn nog veel meer van dit soort sites en programmas dus eff google loont ook

mvg carp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.