Ga naar inhoud

software ?

gert2133

Aanbevolen berichten

hey gert

ik heb hier nog nooit van gehoord.

ik zou eerst eens beginnen met het opschonen van de pc

download ccleaner PC help forum - Downloads - CCleaner

Let tijdens de installatie van CCleaner op dat je het vinkje weghaalt bij de Yahoo Toolbar.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af

vervolgens de boel op spyware te contoleren en verwijderen

PC help forum - Downloads - Spybot - Search & Destroy

vergeet niet spybot te updaten en te imuniseeren zie handleiding

Het thuisfront van Spybot-S&D handleiding van spybot het programma is gratis

start na het scannen en verwijderen de pc opnieuw op.

ik zou hier eerst even mee beginnen, laat even aub weten of het wat geholpen heeft

daarna evt een hijackthis log maar begin eerst maar even met ccleaner en spybot.

mvg carp

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
hey gert

ik heb hier nog nooit van gehoord.

ik zou eerst eens beginnen met het opschonen van de pc

download ccleaner PC help forum - Downloads - CCleaner

Let tijdens de installatie van CCleaner op dat je het vinkje weghaalt bij de Yahoo Toolbar.

Installeer het en start CCleaner op. Klik in de linkse kolom op “Cleaner”. Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en 'Opschonen'. Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”. Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”. Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”. Sluit hierna CCleaner terug af

vervolgens de boel op spyware te contoleren en verwijderen

PC help forum - Downloads - Spybot - Search & Destroy

vergeet niet spybot te updaten en te imuniseeren zie handleiding

Het thuisfront van Spybot-S&D handleiding van spybot het programma is gratis

start na het scannen en verwijderen de pc opnieuw op.

ik zou hier eerst even mee beginnen, laat even aub weten of het wat geholpen heeft

daarna evt een hijackthis log maar begin eerst maar even met ccleaner en spybot.

mvg carp

helaas,spybot heeft niets gevonden

geen idee waar ik moet zoeken

gr gert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.