Ga naar inhoud

Agenda leeg na updtae

RonnyVB

Aanbevolen berichten

Beste,

Vorige week werd er een automatische Windows-update uitgevoerd op mijn pc. Die heeft vrij veel tijd in beslag genomen. Toen ik achteraf mijn agenda in Outlook opende, waren alle gegevens verdwenen. Mijn iPad en iPhone zijn gesynchroniseerd en daar staan de gegevens nog wel op. Alleen de agenda op de pc is leeg. Wanneer ik mijn agenda wil aanvinken, krijg ik steeds de melding 'Kan de set mappen niet openen. Kan het informatiearchief niet vinden (zie bijgevoegde screenprint). Kan iemand mij hierbij helpen aub. Alvast bedankt.

post-36082-0-98137100-1458473280_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik gebruik Windows 10. Ik heb geen idee over welke update het ging. Het scherm verscheen toen ik mijn pc wilde afsluiten. Ik heb de tips afgeprint en ga nu eens proberen of ik hier iets in vind. Alvast bedankt voor de hulp. Hou je op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de stappen uitgevoerd die vermeld staan in de hulppagina's maar nog steeds zonder resultaat. Ik heb iCloud for Windows opnieuw gedownload, iCloud-Agenda in en uitgeschakeld, gecheckt dat de invoegtoepassing 'iCloud-Outlook' is ingeschakeld en ervoor gezorgd dat iCloud niet de standaardaccount is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.