Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Microsoft Edge lijkt sommige websites niet te laden. Ik heb ook Google Chrome draaien, en deze lijkt minder problemen te hebben.

Het is vandaag 20-3-2016, en ik merk dat er heel wat meldingen van problemen zijn op Telenet (mijn ISP provider). Doch als ik de pagina's via Google Chrome open, dan lukt dat wel. Enkele voorbeelden:

- www.speedtest.net - lukt op Google Chrome, maar niet op Edge

- www.microsoft.com - lukt op Google Chrome, maar niet op Edge

enz...

By the way, mijn computer is een heel nieuwe ASUS, met Windows 10 home edition. Ik heb nog een andere laptop met Windows 10 professional, en daar merk ik dezelfde problemen. En ik heb op beide laptops gezien dat er updates gedaan zijn, dus misschien heeft het daar iets mee te maken?

Greetz,

Hans

Geplaatst:

Ik gebruik normaal gezien Edge niet maar heb even getest en de websites die jij vermeld hebt als niet werkend doen het bij mij perfect.

Windows Update is bijwerkt. Ben ook Telenet gebruiker.

Geplaatst:

Bedankt voor jouw snelle antwood , Clarkie. Het is vreemd dat die websites wel werken op Google Chrome, en niet op Edge. Dat jou Edge wel werkt doet me vermoeden dat het probleem lokaal is. Het enige vreemde is dat het zich op reeds 2 pc's voordoet.

Probeer hier maar logica in te vinden... 

Geplaatst:

Geen foutmelding, maar gewoon het Edge scherm dat leeg blijft.

Maar nu lijkt het weer te werken. Er waren problemen met Telenet vandaag (mijn ISP), doch sommige sites werkten wel bij Google Chrome. Vreemd dus. Maar nu lijken de sites wel te werken.

Dus laat mij deze thread afsluiten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.