Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste

Optionele Updates is dat nodig dat je die update mijn zoon zegt dar het voor niks nodig is en dat je pc er alleen maar zwaarder van wordt graag uw mening?

Ik werk met Windows 8/1 en compaq 200 pc

Goetjes joan uit schoten

Geplaatst:

Ik beoordeel elke update individueel alvorens ik hem installeer: er zijn er die je nodig hebt, er zijn er die je kan missen en er zijn er die je niet nodig hebt ... opzoeken op KB-nummer brengt veelal duidelijkheid.

Geplaatst:

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Elke update heeft een nummer, dat is het KB nummer (KB = Knowledge Base).

Als je in Windows Update -> Updates selecteren voor installatie klikt op de link Meer informatie kom je op een pagina van Microsoft terecht waar je meer info over de desbetreffende update kan vinden, zie afbeelding hieronder.

56f41e26cf72f-updates_KB.jpg

Een zoekactie via bijvoorbeeld Google op KB-nummer van de update levert je nog meer info op.

Wordt bijvoorbeeld KB3035583 aangeboden als optionele update en besluit je om niet te upgraden naar Windows 10 en je huidige Windows te behouden, dan hoef je hem niet te installeren ... door er met rechts op te klikken kan je hem verbergen.

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Wordt bijvoorbeeld KB3035583 aangeboden als optionele update

Vandaag is die bij mij als aanbevolen aangeboden..heb die natuurlijk ook verborgen!!!

Geef het maar meer ;)

Mvg

• 3 weken later...
Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt, besluiten we dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht met daarin een kleine toelichting.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.