Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Ok, nog één ding wil ik vragen. Als ik dus nu een sdd zou monteren, mag de ram geheugen van 4 gb die ik beschik op mijn laptop zo blijven, of moet die dan ook bijgesteld worden door wat extra?  Of zal de werking met een nieuwe SDD ook optimaal blijvenmet de huidige werkgeheugen

Mvg.

Geplaatst:

Mijn laptop is denk ik meer dan 5 jaar oud, is het een goede idee om deze bij te werken met deze SDD? Of kan er andere problemen zich voordoen na deze termijn? De moeite of niet?

Mvg

Geplaatst:

Afgaande op de leeftijd van de hardware is je laptop inderdaad zo'n 5-tal jaar oud.

Een HDD vervangen door een SSD vergt geen aanpassingen aan je RAM geheugen.

Stel dat je laptop sneuvelt dan kan de SSD uitgebouwd worden en in een andere PC ingebouwd worden ... idem dito wanneer je kiest voor een klassieke HDD, die kan je in voorkomend geval in een lege behuizing stoppen en gebruiken als externe harde schijf.

Geplaatst:

Ok asus, vriendelijk dank beste vriend...  succes, beste...  Kan gesloten worden dit onderwerp

mvg

Afgaande op de leeftijd van de hardware is je laptop inderdaad zo'n 5-tal jaar oud.

Een HDD vervangen door een SSD vergt geen aanpassingen aan je RAM geheugen.

Stel dat je laptop sneuvelt dan kan de SSD uitgebouwd worden en in een andere PC ingebouwd worden ... idem dito wanneer je kiest voor een klassieke HDD, die kan je in voorkomend geval in een lege behuizing stoppen en gebruiken als externe harde schijf.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.