Ga naar inhoud

ActiveX probleem

evsaene

Aanbevolen berichten

- Controleer of in de map C:\Windows\System 32 de file mscomct2.ocx aanwezig is (om de map System 32 zichtbaar te maken, kan het evt. nodig zijn om bij de mapopties de beveiligde systeembestuurbestanden en de verborgen bestanden te laten weergeven).

- Indien dat bestand niet in C:\Windows\System 32 aanwezig is: download het van internet, bv. via deze website: 

http://www.dll-found.com/download/m/mscomct2.ocx  (dat bestand zit in een zip-file en wordt zichtbaar als je de zipfile uitpakt).

- Plaats mscomct2.ocx in de map C:\Windows\System 32\

- Klik op START en typ in het uitvoervenster: cmd, gevolgd door Enter.

- Typ achter de commandprompt: CD C:\WINDOWS\SYSTEM32 (let op: na CD staat 1 spatie) en druk op Enter.

- Typ regsvr32.exe mscomct2.ocx (let op: na exe staat 1 spatie) en druk op Enter.

- Wellicht verschijnt er een melding dat de registratie geslaagd is (weet ik niet zeker).

- Start de computer opnieuw op.

- Probeer de Date-/Time-picker opnieuw in te voegen.

- Laat.aub even weten of de procedure is geslaagd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hello,

Heb ik reeds uitgeprobeerd blijft de foutmelding " klasse niet geregistreerd "

Opgepast de link die u op hebt gegeven voor de file mscomctp.ocx.zip heb ik niet kunnen opladen om veiligheidsredenen geraakt niet door smartScreem filter.

Maar ik had eerder al Mscomctl2.ocx opgeladen in system32 folder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens de virusscanner en het antimalwareprogramma op mijn computer is er niets mis met het bestand mscomct2.ocx waarnaar ik verwees.

Heb ik reeds uitgeprobeerd blijft de foutmelding " klasse niet geregistreerd "

Het ware gewenst dat je dat dan gemeld had, dan had ik me de moeite kunnen besparen.

Je zult dan waarschijnlijk ook wel andere opzoekingen gedaan hebben (op internet zijn er talloze webpagina's over te vinden), dus doe ik er verder het zwijgen toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.