Ga naar inhoud

defragmenteren

Gast dickhaed

Aanbevolen berichten

Vista Vista, wat een verbetering, waar je bij xp nog op een degelijke manier uw pc kon defragmenteren met de mogelijkheid om de defragmentatie visueel te checken en volgen, kan je in vista niks van dat alles.

ofwel defragmenteer je of wel niet, visueel checken en volgen zit er niet meer in en je weet zelfs niet wanneer je defragmentatie voltooid is.

gisteren weer eens geprobeerd, ben om 21:45 gestart en om 9:35 deze morgen was die nog steeds aan het defragmenteren volgens het schermpje.

hoe in godsnaam kunnen ze dit nu een verbetering noemen :stupid:

of bestaat er een mogelijkheid om dit op de xp manier te doen.

greetz dickhaed

Link naar reactie
Delen op andere sites

Darkness;61772']De ingebouwde defragmentatie is niet zo goed idd maarja hij doet zijn werk.

zolang ik geen visuele controle heb kan je er enkel vanuit gaan dat het zijn werk deed.

maar het grootste probleem was dat vista nooit aangaf wanneer de defrag gedaan was. het blauwe cirkeltje bleef lopen tot je het programma sloot.

en uit niks kon je afleiden dat het gedaan was.

voor een miljardenbedrijf zoals windows toch wel is, is dat een miskleun van formaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zolang ik geen visuele controle heb kan je er enkel vanuit gaan dat het zijn werk deed.

maar het grootste probleem was dat vista nooit aangaf wanneer de defrag gedaan was. het blauwe cirkeltje bleef lopen tot je het programma sloot.

en uit niks kon je afleiden dat het gedaan was.

voor een miljardenbedrijf zoals windows toch wel is, is dat een miskleun van formaat.

windows zuigt :P

maar het is het enige sturing systeem dat games ondersteunt

anders had ik al lang overgestapt naar MAC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast [S]Darkness

Probeer wel even netjes te blijven op forum,ik kan niet ontkennen dat het slecht is hoe windows dit in me kaar heeft gezet maar lijkt me niet dat windows nog met een update komt om dit te fixen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.