Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hey, mijn computer met Windows 7 erop had last van een blauw Windows te krijgen. Toen heb ik eerst een backup gemaakt op een externe harde schijf en daarna een reset van mij PC heb gedaan. Bij het herinstalleren van Windows kreeg ik een melding dat er een file corrupted was en dat de installatie was afgebroken. Nu staat er geen operating System meer op. Ik heb geprobeerd het te fixen met de Windows repair disk maar die zegt dat er geen Windows op de PC staat om te repareren. Weet iemand of er een andere oplossing is dan het opnieuw aanschaffen van Windows 7?

Alvast bedankt

Kars

Geplaatst:

Hoi Ksikkenk,

Heb je een andere computer of laptop ter beschikking, maak dan eens gebruik van de Windows 7 Live CD of USB-stick.

Alle info over het aanmaken van deze Live CD vind je alvast hier.

Laat dan je HD eens scannen met HDTune. en wat is het resultaat?

Geplaatst:

Wat wat is het resultaat bij het gebruik van CrystalDiskInfo?

Om welke pc gaat het precies, vermeld eens het merk, type en juiste modelnummer.

Hoe oud is deze pc, kun je nog aanspraak maken op garantie?

Geplaatst:

In ieder geval weten we nu dat je HD stuk is en aan vervanging toe is, blijkbaar uit je eerdere bericht af te leiden heb je gelukkig een back-up van je bestanden.

De HD zal vervangen moeten worden, maar dan kijk eerst of je nog garantie hebt want dan zou je al extra garantie moeten bij gekocht hebben vermoed ik.

Geplaatst:

Ik heb het opgezocht en ik heb mijn vroegere ik een High five gegeven want ik heb inderdaad extra garantie bij gekocht. Ik heb garantie tot aan augustus 2016. Ik ga het bedrijf contacten en dan zal ik wel zien hoe ze het fixen. Hartstikke bedankt voor je hulp dasle.

PS misschien vraag ik wel of het beter is om er een ssd in te laten zetten een goede suggestie?

Geplaatst:

PS misschien vraag ik wel of het beter is om er een ssd in te laten zetten een goede suggestie?

Dat zou nu het moment zijn als je zou willen overstappen naar een SSD, één uit de Samsung Evo reeks kan ik je van harte aanbevelen.

En die kan je later altijd mee overnemen naar een andere systeem.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.