Ga naar inhoud

onlangs gebruikte apparaten in google account

Vanity

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik heb in mijn google account bij "onlangs gebruikte apparaten" steeds een windows phone staan, die zich steeds aanmeld bij mn account, plaats en tijden erbij. Ik heb al diverse keren mn account wachtwoord veranderd, zelfs diverse accounts gebruikt om me aan te melden bij google maar die windows phone blijft terugkomen,

Virus en adware scan gedaan, niks gevonden, gisteren mn windows opnieuw geinstalleerd met behoud van mn bestanden, maar die windows phone blijft maar terug komen.

Ik heb het halve net gegoogled naar antwoorden maar ik vind niks behalve dat ik misschien gehackt ben maar hoe dan? ik zit niet via de wifi maar met draadje onlinel

Weten jullie misschien hoe ik die windows phone kan blokkeren? ik voeg foto bij van wat ik zie

Alvast bedankt!

post-36021-0-18109400-1458842083_thumb.j

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast fcbbrugge

En verwijderen die Windows Phone uit je account ..helpt dit niet,

ik zit niet via de wifi maar met draadje onlinel

Is niet om dat je met draad bent verbonden,en je modem heeft wifi die niet goed is beveiligd dan kunnen er mensen meeliften he!

mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

die android is van mij die mag blijven, die windows phone is het probleem die heb ik nog nooit gebruikt en ken ook niemand met die telefoon vandaar mn zorgen, hij blijft maar terug komen wat ik ook doe. Die android van mij geeft alles feilloos weer qua tijd en plaats qua inlog dus ik maak me zorgen om de windows phone, lijkt alsof ik gehackt maar begrijp niet hoe, schone install gedaan en nieuwe pc, nooit bestanden aangenomen of e-mails geopend, ik snap m niet meer. vandaar dat ik bij jullie kom,

maar nee geen van die toestellen die er staan kan ik verwijderen

aangepast door Vanity
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Zodus als je op een van die toestellen aanklikt krijg je verder niks...das heel raar!!!

Zelf heb ik juist één oude tablet verwijderd uit mijn account!!!

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.