Ga naar inhoud

onlangs gebruikte apparaten in google account

Vanity

Aanbevolen berichten

• Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ja bij mij dus niet, zoiet simpels was ik wel achtergekomen, raar dat het bij jou wel zo is, wat nu:? wat moet ik doen? ik heb je de screenshots gestuurd en daar zie je zelf dat ik die optie niet krijg

Alleen ik gebruik deze pc

aangepast door Vanity
Link naar reactie
Delen op andere sites

de vraag gaat niet over wie die pc gebruikt maar over hoeveel personen inwonen bij jouw thuis en welke apparaten er aanwezig zijn waarmee je op internet kan gaan en dit zowel via wifi, netwerkkabel of mobiel internet.

Die afbeelding die je in bericht 1 laat zien gaat over welke apparaten inloggen op een welbepaald Google account en dus niet op jouw computer inbreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi ja dat begreep ik al, er word met 1 laptop en 1 android mobiel bij dit account ingelogd. Maar zoals ik al in mn eerste bericht aangaf, het maakt niet uit met welk account ik me aanmeld die windows Phone blijft terug komen zelfs na account verificatie in 2 stappen, met sms naar mn telefoon dan nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

het maakt niet uit met welk account ik me aanmeld 

Wat bedoel je met welk account ik me aanmeld?

Ik heb al diverse keren mn account wachtwoord veranderd, zelfs diverse accounts gebruikt om me aan te melden bij google

Via welk apparaat heb je dat wachtwoord veranderd?

Gebruik dan eens het ander apparaat om een nieuw paswoord aan te maken.

Ik begrijp hier weeral niet wat je bedoelt met diverse acounts gebruikt om me aan te melden bij google.

Google is een account en je kan toch maar enkel met je eigen wachtwoord inloggen.

maar nee geen van die toestellen die er staan kan ik verwijderen

Ook niet de android smartphone? 

Recent heb je een computer laten controleren... is dat de computer waar je zopas de herinstallatie op uitgevoerd hebt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ok ik ga het zo duidelijk mogelijk proberen uit te leggen,

toen ik zag dat die windows phone ertussen stond heb ik in 1e instantie van de schrik meteen mn hele account verwijderd van google. Daarna heb ik een nieuwe aangemaakt op google en daarmee ingelogd. Toen zag ik m weer, weer account verwijderd, dus echt verwijderd via de instellingsmenu in google "account verwijderen"

Bij de 3e x toen ik zag dat ie er weer stond ben ik mn wachtwoord gaan veranderen en authentificatie in 2 stappen aangezet. Om in te loggen moet je dus een code invoeren die ik krijg op mn telefoon. Ook toen weer zag ik m staan. Dus ik begrijp het niet meer. Leg ik het zo duidelijk genoeg uit?

ën nee die android kan ik ook niet verwijderen, de enige optie die ik heb is zoals mn printsscreens aangeven is om weer die beveiligings stappen (4 stappen) te doorlopen.

en ja dit is dezelfde pc als in mn andere posts. Mijn pc was echt helemaal schoon en nieuw.

alvast bedankt voor je hulp :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt in het andere topic vermeld dat er geen problemen waren het ging enkel om een controle of de computer schoon was, een computer van een week oud.

Vermeld in je volgend bericht eens het merk, model en modelnummer van die laptop.

Had je het probleem ook al bij een vorige computer?

Je zou zoals eerder vermeld je wachtwoord kunnen veranderen via je smartphone en het even niet gebruiken/ typen op je laptop. Wordt er dan nog ingelogd op het google account met een Windows phone?

Maak je gebruik van een lokaal of Microsoft account op die laptop? En is dat Microsoft account dan gekoppeld aan je gmail account?

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt pc is net nieuw, ik heb ook geen problemen op deze pc, hij draait prima! Ik wil alleen geen windows Phone die op mijn account inlogt :-)

ik had dit probleem niet eerder omdat ik geen pc had, ik maak gebruik van een microsoft account en ja die is gekoppelt aan een gmail.

de tip om via mn smartphone mn wachtwoord te wijzigen ga ik proberen, ik koppel dat dan wel terug.

Ik krijg zo visite check ook even met hun, ik kom erop terug.

bedankt zover hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.