Ga naar inhoud

thema's

Gast jameske67

Aanbevolen berichten

In office 2007 kan je met thema's je documenten uniform opmaken. Heel leuk. Een thema bestaat uit 3 onderdelen: kleuren, lettertype en effecten.

Je kan elk onderdeel apart opmaken indien dit nodig is.

Hier zit nu mijn probleem. Bij het onderdeel lettertype spreken ze over "lettertype voor koptekst" en "lettertype voor hoofdtekst". Ik vind nu nergens wat men eigenlijk bedoelt met "hoofdtekst". Het is niet de gewone tekst, want die wijzigt niet meer wanneer ik een ander thema aanduid.

Weet iemand wat men bij Word met hoofdtekst bedoelt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet wat je bedoelt, kweezie wabbit, en je hebt gelijk in wat je zegt. Maar dit is niet het probleem.

het probleem is dat wanneer ik in een thema, het onderdeel themalettertype wil wijzigen, ik een lettert. voor de kopteksten (opgemaakt met een kop-opmaakprofiel), maar ook een lettert. voor de hoofdtekst kan instellen. Wanneer ik vertrek van een reeds ingetypte tekst en ik heb kop-opmaakprofielen gebruikt, deze inderdaad wijzigen, maar niets wordt gekoppeld aan het onderdeel hoofdtekst. Ik heb in mijn lijst van lettertypes wél de aanduiding van lettertype (hoofdtekst) staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.