Ga naar inhoud

Lichte ruis bij koptelefoon


JDAV

Aanbevolen berichten

Recent had ik een topic gemaakt over gepiep via mijn koptelefoon. Dit is inmiddels opgelost maar mijn koptelefoon staat wel nog altijd ingesteld als speaker. Als ik geen ander geluid afspeel en mijn volume staat aan hoor ik soms wel een lichte ruis.

Hopelijk kunnen jullie me hierbij helpen.

Vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...

Gebeurt no toch weer, en ik hoor het duidelijk nu.

Mijn koptelefoon staat ingesteld als luidspreker trouwens, misschien is dat de oorzaak?

Gebeurde toen ik volume net had aangezet.

 Is nu precies weer weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou niet echt uit mogen maken of de instelling op luidspreker staat. Is de ruis er wanneer je computer aan zet en verdwijnt deze wanneer de computer volledig is doorgestart?

Ik ga toch niets horen als ik de computer aanzet en ik mijn koptelefoon aandoe?

Soms is het er als ik het volume aanzet. Soms niet. Het is vreemd maar ik kan ermee leven als er echt niets aan te doen is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, nee je zou de eerste zijn met een koptelefoon op achter een een computer die uit staat. Ik doelde meer op dat sommige de koptelefoon opzetten en direct daarna de pc aanzetten om te gaan werken. Tijdens het opstarten van de pc worden alle drivers voor de diverse onderdelen gestart. Afhankelijk van de volgorde hiervan kun je soms even een ruis horen.

Ik ben ook een beetje door mijn ideeën heen wat de oorzaak van je probleem kan zijn. Mocht iemand een idee hebben... Gelukkig is het  voor je niet te storend. Succes en wil je toch dat we nog verder gaan graven, horen we het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.