Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Zoek een nieuwe laptop. De Acer Aspire E5-773-53WE voldoet aan mijn wensen. Ik heb gelezen dat Acer reparatiegevoeliger is dan Asus, Dell of HP.

Klopt dit?

Geplaatst:

Medion is reeds een aantal jaar geleden overgenomen door Lenovo, zit niet slecht qua verhouding prijs / kwaliteit en de ervaringen die ik heb met de naverkoopdienst zijn positief.

Geplaatst: (aangepast)

Bedankt voor de antwoorden. Mag ik uit je naam afleiden dat je voorkeur naar Asus gaat? Zo ja, waarom?

aangepast door leek
Geplaatst:

Ik gebruik al langer een Acer zonder problemen vanaf 2008 maar ik heb begrepen dat de laatste jaren de kwaliteit is afgenomen. Daarom twijfel ik en vraag techneuten hun mening.

Geplaatst:

Mag ik uit je naam afleiden dat je voorkeur naar Asus gaat? Zo ja, waarom?

Nee, dat mag je daar niet uit afleiden ... ik werkte op een ASUS (let op de andere schrijfwijze) laptop toen ik me hier registreerde: tijdens die registratieprocedure moest ik een nickname invoeren en dat was de eerste dat me inviel ... een minder creatieve dag ... :)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.