Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik speel vaak kaartspellen online, maar sinds ik windows 10 heb kan ik de spellen niet meer openen.

Ik kan inloggen een spel selecteren, maar het spel opent niet, ik krijg dan een zwart scherm.

Heeft iemand enig idee of ik hier iets aan kan doen? 

Jetzen

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Ben eens gaan gaan kijken naar je link...mij lukt het ook niet had wel geen Java,ook dit brengt geen soelaas zowel in Edge en Firefox.

Bij de Faq lees ik dit ;

Mvg

Geplaatst:

Eerder had ik explorer en had geen problemen. Nu heb ik edge en chrome en nu wil het niet meer.

Instellingen en java is goed.

Maar volgen mij heb ik ergens gelezen dat sommige spellen niet meer werken onder windows 10.

Maar dan zouden er toch veel meer spelers  last van moeten hebben, en daar lees ik niets over.

Heb de betreffende site al een paar mailtjes gestuurd maar hoor niets terug.

Hopelijk zit er hier op het forum ook een kaarter die hetzelfde bij de hand heeft, ik wacht het even af.

Gr.

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Ja veel meer kan ik ook niet vertellen...ook eens test gedaan met je link in Windows 8.1 heb ik ook Java nodig,maar Java komt niet op mijn systeem!!!

Al eens gekeken of je kaartspel niet in de store aanwezig is...je hebt dan wel Microsoft account nodig,om iets van de store te downloaden !

Hopelijk zit er hier op het forum ook een kaarter die hetzelfde bij de hand heeft, ik wacht het even af.

Hopelijk voor jouw ;)

Mvg

Geplaatst:

Het lukt wel in Windows 10.

Heb wel lang moeten zoeken.

Werkt voorlopig in mijn geval van zoeken voor Firefox en Internet explorer (vind je ook in Windows 10)

Ga naar configuratiescherm / java

Klik op tab Security

Klik nu op edit site list

Klik nu op add en vul daar http://www.kaartspellen-online.nl/

Open dan Firefox of internet explorer en ga naar kaartenspel en je zal dan een venster krijgen van java en vink daar aan.

Geplaatst:

dat komt overeen met mijn bevinding: ik krijg een foutmelding van java dat het een onveilige toepassing is.

die zal toch niet zomaar verschijnen, dus zou er eerst onderzocht moeten worden waar 'm de onveiligheid in schuilt alvorens te adviseren deze url te whitelisten.....

Geplaatst:

Java werkt niet in chrome en edge, de plug-ins worden niet ondersteund.

Heb nu firefox er maar op gezet en het gaat weer als een zonnetje.

Bedankt voor het meedenken!!! 

gr Jetzen

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Nog veel kaart plezier ;)

Indien je hier verder geen vragen meer over hebt mag je het onderwerp afsluiten via Modereer onderwerp-> sluiten.

Mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.