Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn laptop deed het verschrikkelijk en er kwamen non-stop (virus) pop-ups. Ik besloot dus op youtube en internet te kijken hoe ik dit op kon lossen. Ik kwam uiteindelijk uit bij een programma die alle fouten uit je laptop kan halen en dit heb ik dus ook gedaan. Toen het programma klaar was had hij alle virussen verwijdert alleen moest de laptop nu opnieuw opgestart worden zodat ze officieel weg zijn.

Sindsdien nadat ik inlog doet het scherm het niet meer en het enige wat ik krijg is mijn muis. De werkbalkknop doet het niet en de veilige modus als je hem opnieuw opstart doet het ook niet. Het scherm blijft zwart. Ik ben helemaal gestresst en weet niet meer wat ik moet doen aangezien ik geen BIOS technisch persoon ben.

Ik heb hier repair discs voor me liggen (4 stuks die elkaar elke keer dus opvolgen) en ben bang dat ik iets verkeerds doe en dadelijk de hele laptop niks meer doet en gewoon kapot is.

Met hulp ben ik u 10000% dankbaar, want mijn woorden kunnen niet omschrijven hoe gestresst en verdrietig ik ben momenteel.

Groetjes,

Lianne S

Geplaatst:

Het valt op dat je je vraag op meerdere fora post, lees er even onze forumregels op na om te weten waarom we op PCH geen voorstander zijn van het gelijktijdig posten van vragen op meerdere fora.

Nu is het uiteraard onze grootste bezorgdheid dat jij zo snel mogelijk tot een oplossing komt, daarom gaat dit topic "on hold" zodat jij je ten volle kan concentreren op de vragen / tips op het andere forum.

Succes !

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.