Ga naar inhoud

adobe reader 8

Gast gewoonweg

Aanbevolen berichten

ik heb een tijd geleden adobe reader 8 geinstalleerd.

maar die werkt niet goed er zal iets fout gegaan zijn met installeren.

probleem is ik krijg hem niet verwijderd ook niet uit het configuratie scherm onder de noemer software.

als ik de nieuwe versie wil adobe reader 9 wil installeren weigert hij dat ook en zegt dan dat hij de oudere versie niet kan verwijderen wordt er gek van.

is er iets aan te doen.

letterlijk zegt de computer:

kan dit patchpakket niet openen controleer dat het patchpakket bestaat en dat u er toegang tot heeft of neem contact op met de fabrikant van de toepassing om er zeker va te zijn dat dit een geldig windows installer_patchpakket is.

ik weet me geen raad meer kan hierdoor documenten niet lezen of downloaden graag u hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Start de computer op in veilige modus, dit doe je door de computer aan te zetten en op de F5 of F8 toets te drukken en kies dan de modus "veilige modus".

Zoek met je verkenner de map "adobe" en verwijder daar alle bestanden wat met adobe reader te maken heeft.Maak de prullenbak leeg.

Sluit de computer af. Niet herstarten. Start de computer opnieuw op, en probeer of je nu adobe 9 of een andere versie kan installeren. Laat maar iets horen als het niet lukt.Patch werd door de beveiligingsupdate van microsoft verwijdert.

groetjes van swake

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 1 maand later...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.