Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

post-6332-0-11730900-1459503354_thumb.jp

krijg een melding als ik een mailadres snelkoppeling op een site aanklik dan mist hij een WDLCore.dll

hoe los ik dit op.

Kan iemand me dat vertellen 

Alvast bedankt

Henk

Geplaatst: (aangepast)
dan mist hij een WDLCore.dll

Volgens je afbeelding gaat het niet over WDLCore.dll, maar wel over WLDCore.dll ?

Krijg je misschien nog meldingen ?

aangepast door Asus
Geplaatst: (aangepast)

krijg een melding als ik een mailadres snelkoppeling op een site aanklik

Heb je dat bij elke website of enkel in specifieke gevallen ?

Welke Windowsversie gebruik je ?

Hoe lang heb je reeds last van dit probleem ?

aangepast door Asus
Geplaatst:

Ik gebruik windows 7   64

gebruik browser google chrome

als op een site een blauw gedrukte snel koppeling is van een mail adres en klik daar op om een email dan te versturen dan geeft hij dat aan.

Of de snelkoppeling kopieren dan ook.

maar sleep ik een blauwe lijn over heen dan kan ik hem wel kopieren en dan vervolgens naar me mail gaan om hand matig adres in plakken.

Ik heb het al een poosje maar valt me nu meer op omdat ik dit meer moet gebruiken.

Geplaatst:

ik heb dat bij iedere web site waar een email snel koppeling staat klik ik met linker muis knop er op dan geeft hij dit venstertje aan

moet ik ergens die dll bestand downloaden soms

Geplaatst:

Door een vinkje te zetten bij Meer herstelpunten weergeven (links onderaan in de linkse afbeelding) kan je verder teruggaan in de tijd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.