Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik was overgegaan op windows 10, maar naar een tijdje wekte die niet goed meer. Ik heb toen mijn laptop opnieuw geinstaleerd op windows 10 maar zonder te beseffen dat ik dan niet meer terug kan naar windows 7. Mijn laptop werkte naar een behoren en ik wilde dus graag terug. Toen via een usb stick windows 7 er weer opnieuw op proberen te zetten, met veel moeite gelukt(incl instaleren van meerdere drivers) maar alles werkte behalve de USB drivers. Mijn vraag is dan ook hoe ik dit kan oplossen? Ik heb een HP pavilion laptop. 

Geplaatst:

Hoi JolandaFeenstra ,

welkom op PC-Helpforum.be. :)

- drivers voor je USB-poorten zitten normaliter reeds in je Windows ... van waar is jouw Windows 7 afkomstig ?

- je werkt met een HP Pavilion ... wat is zijn volledige type-aanduiding ? ... voorbeeldje: HP Pavilion G6-2229TU.

- hoe ziet je apparaatbeheer er uit ? ... zijn daar meldingen zoals uitroeptekens zichtbaar ?

Geplaatst: (aangepast)

Goedemorgen,

• Ik heb hem online gedownload, ik weet niet meer precies waar omdat mij laptop leeg is.
  • Pavilion G6-2051SD
  • Afbeelding van aparatenbeheer heb ik toegevoegd.post-36234-0-74275700-1459759402_thumb.p
  • Ik heb met Driver booster 2 drivers proberen te installeren, deze staan waarschijnlijk onder Universal serial bus controllers, maar die niet werken staan al unkown devices bij other devices. 

Als u meer wil weten dan hoor ik het graag.

Groetjes

aangepast door JolandaFeenstra
Geplaatst:

Via deze link kan je alle drivers voor jouw HP downloaden ... tools zoals Driver Booster beloven veel maar met weinig resultaat.

Het zal je opvallen dat er geen driver voor USB-poorten aangeboden wordt, dat is omdat deze - zoals reeds aangehaald - in Windows 7 zitten.

Ik heb zo mijn twijfels bij de "kwaliteit" van jouw gedownloade Windows, maar gelukkig kan je via deze link een officiële HP Herstel Kit bestellen.

Geplaatst:

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Aangezien er geen reactie meer komt, besluiten we dat het probleem opgelost is en wordt het topic afgesloten ... mocht je het topic willen heropenen, stuur dan eventjes een privébericht met daarin een kleine toelichting.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.