Ga naar inhoud

Medion Laptop met zwart scherm.


Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast fcbbrugge

Als je nu in afbeelding vijf ...bij boot option #1  ..welke opties krijg je daar te zien???

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, ik heb na de diagnose een nieuwe harddisk gekocht merk WD Bleu PC SSHD1.0TB 8GB NANO voor mijn Medion Laptop, omdat mijn garantie verlopen is heb ik zelf hier de hand aan gelegd na het kijken van een filmpje op internet hoe je een harddisk in de laptop moet plaatsen ,was niet moeilijk, precies zo gedaan zoals ze lieten zien, nu komt het probleem, deze harddisk herkent mijn laptop niet, bij opstarten komt de laptop steeds weer in de Boot modus terecht, als ik mijn oude merk Seagate er weer inzet, herkent de laptop het wel, als ik dan opstart weer een zwart scherm, verder kom ok nog niet weet alleen niet wat er verder aan de hand is met mijn laptop.

Met vriendelijke groeten van Harry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

 

WD Bleu PC SSHD1.0TB 8GB NANO

Lijkt me goede aankoop!

 

nu komt het probleem, deze harddisk herkent mijn laptop niet, bij opstarten komt de laptop steeds weer in de Boot modus terecht,

Ja op nieuwe harddisk staat inderdaad geen systeem...

Heb je installatie DVD van je Windows?Over welke Windows hebben we het???

Want nu moet je nieuwe installatie doen!

Is het niet gelukt om Ubuntu live te draaien?Indien je dan ook zwart scherm had,zou je best ander probleem kunnen hebben.

Geef nog zo mogelijk info over je Medion laptop!

Mvg

aangepast door fcbbrugge
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.