Ga naar inhoud

tv overal in microsoft edge

roald 6

Aanbevolen berichten

Sinds ik Win 10 heb, heb ik ook Edge.

In explorer werkte tv overal goed maar Edge vraagt SIlverlight.

Dus ik installeer Silverlight, maar krijg bericht dat dit al op pc staat.

Ik kan het wel starten in explorer via een link in Edge, maar  is geen oplossing.

Ik wil zonder veel handelingen Tv overal opstarten,

Hoe krijg ik dit voor mekaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet goed beseffen dat Edge een nieuwe browser is van Windows 10 met veel fouten.

Bij de volgende update zal er verbetering komen.

Dus moet je gewoon verder doen zoals vroeger namelijk Internet explorer

C:\Program Files (x86)\Internet Explorer

Daar vind je 32 bits iexplore.exe en je met de rechtermuisknop een snelkoppeling maken naar bureelblad.

Dat dient je ook te nemen als je bijvoorbeeld bankzaken doet (chrome of Firefox kan ook)

Edge kan je voorlopig verder gebruiken zolang er geen eisen zijn.

Doe ook onderstaande:

Alhoewel Windows ook nieuwe codec had toegevoegd ten opzichte van andere Windows kan het zijn dat er nog zijn die Windows niet heeft en dat kan je doen met K-lite codec en klik op download

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van de problemen bij Edge of Chrome is dat ze geen Java ondersteunen.

Java is niet veilig maar niet alle ICT die website bouwt wilt hieraan aanpassen aan de nieuwe systeem.

Zoiets zal nog jaren duren tot de betreffende pagina niet meer worden gebruikt door gebruikers.

Maar dan komen ook stilaan wel website die daaraan aanpassen en dat is positief en geeft in principe meer mogelijkheden dan de huidige Explorer althans dat beweert Microsoft.

Een van die mogelijkheden is bijvoorbeeld automatisch vertalen naar een ander taal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.