Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo iedereen,

 

Kan iemand me helpen aub?Ik geraak niet op het IP adres van mij router.Heb al van alles geprobeerd maar niks lukt.

 

Mijn netwerk is vannacht ineens van naam veranderd(naar naam van router) en is ineens ook niet meer beveiligd.Iik wil dit zo snel mogelijk weer beveiligen maar ik geraak niet op IP adres van mijn router.

 

Please help me.

 

Greetz,

 

BKK

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

@bbk,

Voor je kosten gaat doen..bij Hans.

Kun je misschien wat meer uitleg geven ...zo als over welke provider.

Mvg

Geplaatst:

Je zegt niet op welke provider je hebt.

Indien je Telenet hebt moet je dat doen in Mijn Telenet

 

Indien je ook een ander router bedoeld dan kan je altijd via een dun naaldje in een dun gaatje achteraan blijven prikken tot de lampjes flikkeren en best nog eens doen.

Geplaatst:

@fcbbrugge en stegisoft,

 

Ik zal niet zo rap kosten maken bij Hans hoor..Het probleem ligt zeker en vast in een klein hoekje.

 

Mijn provider is Telenet.Modem is dus van Telenet.Ik heb deze al eens opnieuw opgestart maar geen resultaat.

Mijn router is een Linksys N600.Ook al eens opnieuw opgestart en gereset.Geen resultaat.Moet ik dan ook via Mijn Telenet iets proberen te doen?

Ik heb ook al naar Telenet gebeld maar daar kunnen ze me niet verder helpen.

Ik heb dus 3 problemen:

==>Waar is mijn beveiligd netwerk ineens naartoe?

==>Ik heb dus nog een netwerk maar op naam van mijn router en het staat open.Het lukt me dus ook niet om dit netwerk te beveiligen(via netwerkcentrum==>verbindingen==>eigenschappen van draadloos netwerk==>beveiliging).Lukt niet.

==>En ik geraak niet op het IP adres van mijn router.Heb het al gecheckt via CMD==>default gateaway 192.168.0.1.Ik krijg iedere keer de melding de pagina niet kan worden weergegeven.

 

Hopelijk kan deze info jullie wat verder helpen.

 

FCB olé ole!!!

 

Greetz,

 

BKK

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Ik kan je niet verder helpen,totaal geen kennis van Telenet!

Stegi..of iemand anders zal je verder helpen!

Succes verder met oplossen van je probleem ;)

Mvg

Geplaatst:

Thanks FCB...

 

Maar volgens Telenet is er niks aan de hand met mijn modem.Ze zeggen dat het probleem blijkbaar van mijn router komt.

Misschien kunt u me toch verder helpen?

 

BKK...

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

 

En ik geraak niet op het IP adres van mijn router.Heb het al gecheckt via CMD==>default gateaway 192.168.0.1.Ik krijg iedere keer de melding de pagina niet kan worden weergegeven.

Dit moet je doen met kabel???

Mvg

Geplaatst: (aangepast)

Normaal moet je zo doen:

 

Reset Dlink router en dat kanje doen door met een dun naaldje aan de achterkant in een dun gaatje te prikken tot de lampjes flikkeren.

Doe dat nog eens.

Dlink met kabel aan pc of laptop aansluiten en DCHP uitschakelen (is normaal gezien uitgeschakeld)

Dan Dlink loskoppelen van PC en netwerkkabel van Telenet modem naar aparte poort van Dlink aansluiten.

Dan zou je in principe internet moeten hebben.

 

192.168.0.1 kan je nooit doen want dat is Telenet modem ip adres.

Dlink is dat 192.168.1.1 als ik mij niet vergist

aangepast door stegisoft
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.