Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Ik gebruikte altijd de klassieke startpagina van hotmail (outlook geworden), nu sinds een paar dagen is dit automatisch verandert, ,op zich geen probleem, maar wat niet meer kan is het automatisch suggereren (saisie-automatique in het Frans) bij het aanmelden ondanks dat het aangevinkt staat. Hebben jullie een oplossing?

Met dank,

JJdM

Geplaatst:

Jij gaat dus anno 2016 nog op internet met Windows XP ? 

Microsoft beëindigde de support reeds meer dan twee jaar geleden en recent - deze maand - heeft ook Chrome de support voor dit gedateerde besturingssysteem stopgezet.

De hoogste tijd dus om over te stappen op een recenter OS, jij ontvangt op dit moment geen updates en geen patches voor beveiligingslekken meer ... niet meer voor Windows en nu ook niet meer voor je browser !!!

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

De hoogste tijd dus om over te stappen op een recenter OS,

Zo als Asus zegt ... XP zou ik zeker niet verder gebruiken,toch zeker als je op internet gaat!!! wil je één gratis OS....

Neem hier en hier eens kijkje.

Mvg

Geplaatst:

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Geplaatst:

Is dit de reden dat het niet werkt omdat het enkel bij hotmail(outlook) is, bij al de rest werkt het wel.

Voor Asus, ik heb altijd horen zeggen dat Linux een zeer moeilijke browser was, enkel voor gevorderden.

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

ik heb altijd horen zeggen dat Linux een zeer moeilijke browser was, enkel voor gevorderden.

Linux is wel geen browser...maar één systeem!!!

ZorinOS9 lijkt echt waar op XP!

Je kunt Zorin eens testen met USB stick of dvd.

Weet je iets niet kun je vragen stellen in het Linux onderdeel!

Mvg

Geplaatst:

Mocht je bij Windows willen blijven, dan is Windows 7 het meest geschikt ... wordt nog ondersteund tot 14 januari 2020 en het verschil met XP is gevoelig minder dan wanneer je zou overstappen naar Windows 8.1 of 10.

Geplaatst:

Als je hierover geen vragen meer hebt, mag je dit topic afsluiten door een klik op de knop "Modereer onderwerp" -> Sluiten ... zo blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.