Ga naar inhoud

[OPGELOST] STOP 0x0000007F bij Thomson usb 121G adapter

playaxeman

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik krijg sinds gisteren spontaan de het blauwe scherm met de onderstaande fout

STOP 0x0000007F (0x00000008, 0x8014F000, 0x0000000, 0x00000000)

Ik kwam erachter dat het systeem weer gewoon werkte nadat ik alle usb kabel had losgekoppeld. Na onderzoek blek er iets met mijn thomson speedtouch usb adaptor van mijn wireless verbinding te zijn. Wanneer ik mijn speedtouch 121 G usb adapter in de usb drive stop dan hoor je even het systeem geluid als wil hij het gaan installeren en dan verschijnt het blauwe scherm.

Haal ik het eruit en start ik opnieuw op dat werkt alles behalve toegang tot internet omdat er geen usb adapter aan het syteem is gekoppeld.

Graag uw advies hoe hiermee om te gaan.

Ik ben dus nu ingelogd op een ander pc om dit bericht te kunnen maken

Groet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe scherm wijst op een hardwareconflict. Het beste lijkt me de software van je speedtouch helemaal te verwijderen. Na de software te hebben verwijdert de computer volledig uitschakelen. Computer terug opstarten, de software terug installeren, en dan pas de speedtouch op je USB aan te sluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi,

Software laat zich niet verwijderen omdat systeem zegt dat ik niet de juiste rechten heb. Toch heb ik een administrator gebruikerstype.

Vervolgens ga ik de officiële KPN ADSL installatie cd proberen te installeren. Kij ik de melding dat ik dat niet mag omdat ik een gebruikers account heb zonder beheerdersrechten terijl ik de cd ooit wel heb geïnstalleerd.

Wat is er mis wat moet ik nu doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blauwe scherm wijst op een hardwareconflict. Het beste lijkt me de software van je speedtouch helemaal te verwijderen. Na de software te hebben verwijdert de computer volledig uitschakelen. Computer terug opstarten, de software terug installeren, en dan pas de speedtouch op je USB aan te sluiten.

Hi ik heb ten einde raad maar een volledig PC herstel gedaan en de fabrieksinstellingen weer opnieuw geïnstalleerd.

Opnieuw de speedtouch installatie gedaan en weer het blauwe scherm met dezelfde foutmelding.

Ben je dan mooi klaar....:banghead:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.