Ga naar inhoud

update harde schijf ?


jetske

Aanbevolen berichten

Als je goed kijkt zijn dat wel 2 verschillende foto's . :) :) 

 

Ja dat weet ik maar wis het niet meer zeker als het de harde schijf was of de videokaart .

 

En weet dat het de harde schijf niet zal verbeteren . Maar wil dat dan zeggen dat ik de rest ook maar moet laten hangen .

 

Als er een update is voor blijkbaar de videokaart is dat toch ook belangrijk voor de goede werking ervan dat ik die update installeer .

 

Of niet ben ik mis ????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als ik nu kies om die update wel te doen hoe moet ik dat dan doen zoals boven vermeld heb ik daar nu net een probleem mee .

 

 

Er is een probleem mee.... maar welk probleem? wat loopt er fout?

 

Zelf heb ik ook al de vraag gekregen om een update voor de videokaart uit voeren, ik negeer die omdat alles goed werkt.

Heb je toch een probleem en wil je zoeken naar een driver ga je best naar de website van de fabrikant van dat bewust stukje hardware en zoek je daar naar de recentste driver.

 

Voor de videokaart is dat deze link, waar je alle verdere gevraagde gegevens correct dient aan te klikken.

 

post-9560-0-29554900-1461399052_thumb.pn

 

Klik dan op Display results.

Het resultaat van de zoekactie.... http://support.amd.com/en-us/download/desktop/legacy?product=legacy3&os=Windows%2010%20-%2064

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je binnen dit topic verder geen problemen of vragen meer hebt, mag je dit onderwerp persoonlijk afsluiten. Dit doe je door bovenaan het topic te kiezen voor "Modereer onderwerp" en op "Sluiten" te klikken ... zo blijft het voor iedereen overzichtelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.