Ga naar inhoud

Desktop blokkeert


Aanbevolen berichten

Dat is geen malware hoor.

 

Wanneer de scan succesvol is verlopen mag je het logje daarvan posten:

 

  • wanneer de scan gereed is en er bedreigingen zijn gedetecteerd krijgt u hier een overzicht van.
  • Wanneer er geen bedreigingen zijn gedetecteerd klikt u na de scan op Bekijk gedetailleerd logboek.
    • Klik vervolgens op de knop Acties toepassen, bij de melding dat uw computer opnieuw opgestart moet worden klikt u op Nee.
    • Klik vervolgens op de knop Bekijk gedetailleerd logboek en klik op de knop exporteer en kies de optie tekstbestand (*.txt).
    • Geef vervolgens een bestandsnaam op voor het opslaan van het logbestand, bijvoorbeeld MBAM Scanlog en klik vervolgens op de knop Opslaan.
    • Dit bestand zal standaard op uw bureaublad worden opgeslagen.

MBAM-Scan.png

MalwareBytes' Anti-Malware logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand wat u zojuist heeft opgeslagen als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in Malwarebytes Anti-Malware bij Historie > Programmalogboeken)
  • Plaats de inhoud van dit logbestand in het volgende bericht.


 

Je mag tevens het volgende uitvoeren:

 

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.png RSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hoe je controleert of je met een 32- of 64-bitversie van Windows werkt kan je 
hier bekijken.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

De handleiding voor het gebruik van RSIT kan je HIER bekijken en we hebben ook nog een 

.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je hebt het foute bestand geplaatst van MalwareBytes.

Je moet het scanlogboek plaatsen en niet het beschermingslogboek.

 

Ik zie dat je recentelijk Combofix hebt gebruikt.

Kan je daarvan het logbestandje (te vinden als C:\ComboFix.txt) als bijlage toevoegen aan een volgend bericht.

 

Je hebt de service packs voor Vista niet geinstalleerd
Is daar een speciale reden voor?
Doe je regelmatig de Windows Updates?
Je kan de service packs ook apart downloaden en dan zelf installeren.
Service Pack 1 en Service Pack 2

Na het installeren van de service packs zal je waarschijnlijk ook nog een boel updates krijgen.

Best deze updates per 10 of 15 installeren anders gaat het veel te lang duren.

 

Zorg eerst dat je windows alle achterstallige updates krijgt en als er dan nog problemen zijn, kunnen we verder kijken naar een eventuele besmetting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

waar kan ik het scanlogboek van malwarebytes terugvinden en kan ik de servicepacks uitvoeren in veilige modus want in de gewone modus doet de PC het niet, zal eens proberen om het log van combofix uit te voeren en door te sturen, de pc is nu bezig met combofix en heb momenteel een blauw schermpje met daarin Voltooid deel1-4

 

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.