Ga naar inhoud

Gehackt of virus?


Aanbevolen berichten

De e schijf was er altijd wel. Ook als ik een cd wilde branden zeg maar en nu plotseling zie je het niet meer en geeft het aan de prullenbak in de E schijf is beschadigd of zo...kan toch niet want die heeft nooit een prullenbak gehad.

De E schijf zit op de pc en dat wordt in verkenners weergegeven  etc, maar mijn zorg is dat dingen zomaar verdwijnen zonder een reden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

16 uren geleden, fonzie53 zei:

De E schijf zit op de pc en dat wordt in verkenners weergegeven

Dat is raar want je hebt hier en hier afbeeldingen geplaatst waarop geen spoor te vinden is van die E schijf.

 

Ik heb in een zoek logje van 18/04 wel een spoor gevinden van de E schijf.

Het blijkt daar om het cd/dvd station te gaan: CD / DVD Drives: 1x (E: | ) E: TSSTcorpCD/DVDW TS-H653L

Vermoedelijk is het cd/dvd station van schijfletter veranderd en werd de E (vroeger) gewijzigd in I (nu).

Waarom of hoe schijfletter gewijzigd werd, kan ik niet achterhalen maar misschien gaat er bij jou wel een belletje rinkelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

in het bericht van 25 april heb ik een foto geplaatst van een Chinese app. die zag ik plotseling weer toen ik de pc herstarte. ik probeerde uit verkenners foto's te openen zodat ik die app hier kon plakken maar dat wilt niet lukken geeft time out aan of iets dergelijks

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een knipsel toegevoegd om een paar voorbeelden te noemen oa. als ik op het 1e pijltje klik  op menu doet hij het niet een paar keer soms opnieuw opstarten door met het pijltje daar te staan en op de rechtermuis te klikken om naar afsluiten etc te gaan. Indien het lukt op menu te klikken en het gaat open lukt het bijvoorbeeld niet om op af sluiten te klikken het doet het niet ik moet zoals hiervoor beschreven klikken om af te sluiten of opnieuw te starten. 2e pijltje geldt ook dat het vaak niet lukt om die open te krijgen om in windows zoeken een opdracht te plaatsen . soms na een paar keer opnieuw inloggen wel.. ook de calender wilt wel eens weigeren . Hoe dit komt weet ik niet. Ga ik naar verkenner en ik klik  bijvoorbeeld op een afbeelding om die open te maken dan komt het windows programma voor de foto op maar dan duurt het lang en krijg je een time out en krijg je de foto niet open vandaar, dat ik moest verwijzen naar een datum hier in de berichten waar die foto van die chninese app al is. Misschien toch maar proberen een zoek.exe in normale modus te draainen? de vorige keer lukte dat weer niet en bleef het hangen bij firefox extension.

Knipsel.PNG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.