Ga naar inhoud

Gehackt of virus?


Aanbevolen berichten

Na het versturen van het laatste bericht met bijlage heb ik de PC opnieuw willen opstarten om te zien of dat plaatje wegging. Echter toen ik net om 18.50 uur naar de pc kwam was het nog steeds in opnieuw opstarten(uren!)....het is daarin blijven hangen wat nooit eerder gebeurt is. Ik heb de pc uitgeschakeld en opnieuw ingeschakeld. Ook de pop-up is weer te zien. Maar raar dat de pc ook niet opnieuw was opgestart en erin bleef hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 165
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Had je misschien een externe harde schijf aangesloten op het moment van opstarten?

Dat zou de foutmelding kunnen verklaren.

De volgende keer dat je de foutmelding krijgt, klik je gewoon op Never register this drive en dan zou de melding moeten wegblijven.

(Met dank aan porrelaar voor de tip)

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK merk dat ook Firefox traag is . maakt niet uit op welke site ik ga het duurtlang  voor datd e pagina opent en als ik wat schrijf plakken de worden aan elkaar vaak genoeg....soms blijft het ook vast dan kun je niet verder tikken. pc op starten lijkt mij goed te gaan . browser opstarten wilt nog wel wat tijd in beslag nemen. Ik heb eerst Ccleaners gedraaid en malware, maar gaat nog steeds langzaam ......

Link naar reactie
Delen op andere sites

De snelheid valt nog mee maar de ping is wel erg hoog.

 

Ga naar start-> zoeken.

Typ opdrachtprompt in het zoeken venster.

Klik in het resultatenvenster met de rechter muisknop op Opdrachtprompt en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /all > c:\ipconfig.txt en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
C is de schijfletter van de systeemschijf; deze kan je aanpasssen indien de systeemschijf niet de letter C heeft.
Open de verkenner en klik op de C schijf.
Voeg het bestand ipconfig.txt als bijlage toe aan je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.