Ga naar inhoud

internet explorer wil niet starten

Aanbevolen berichten

• Reacties 55
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toestand is nog steeds hetzelfde!

Ik heb ook eens over dit probleem nagedacht en toen herinnerde ik mij een opmerking in het computerblad dat ik lees over windows 10 nl. dat windows bij de normale update een programmaatje liet meeliften die op de computer werd geinstalleerd, ondanks dat ik via het GWX Control Panel de installatie van windows 10 heb geblokkeerd. Ik heb daarna het register geopend en op windows 10 laten zoeken en ja hoor er zat wat in. Ik heb het even overgenomen en via een bijlage hierbij gedaan. Misschien kun je daar iets mee doen.

reg.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze gegevens zeggen mij niets.

Ik heb zelf ook windows 10 geblokkeerd maar ik heb deze manier gebruikt.

Tot nu toe nog geen problemen ondervonden en ik heb dezelfde versie van IE als jij.

Hoe start je normaal internet explorer op?

Krijg je een of andere vorm van foutmelding als je internet explorer opstart of wil opstarten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal start ik internet explorer op door op de icoon te klikken en dan gebeurt er niets, als ik als administrateur het probeer krijg ik het bekende schermpje met de toestemmingsvraag en bij ja gebeurt er nog steeds niets.Krijg ook geen foutmeldiing

Het is dus duidelijk dat in het register een relatie is van windows 10 met de internet explorer en als dit de reden is van de blokkade is dit er dan niet uit te halen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer nogmaals op IE op te starten.

Het zal waarschijnlijk weer niet lukken maar ik heb dit nodig om de logboeken na te kijken.

Noteer de tijd van de poging en geef deze mee in je volgend bericht zodat ik sneller kan zoeken.

Na de poging om IE op te starten, doe je het volgende.

Ga naar start, typ eventvwr.msc in het zoekvak en klik op OK.
Dubbelklik op windows logboeken.
Dubbelklik op het logboek voor systeem.
In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.
Bij geregistreerd selecteer je afgelopen uur en klik op OK.
Klik in de rechterkolom bij acties op gefilterd logboek opslaan als... .
Bepaal de lokatie en noem het bestand SysLog om op te slaan.

Doe nu hetzelfde voor het logboek toepassingen en noem het bestand AppLog.
Je kan nu beide bestanden (SysLog.evtx en AppLog.evtx) samen inpakken in 1 zip bestand en dit zip bestand als bijlage toevoegen aan een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.