Ga naar inhoud

genuine voor office 2003

tarzn

Aanbevolen berichten

je moet eens kijken met verkenner in windows systheem 32 je zal daar waarschijnlijk een bestand of meerdere vinden voor windows genuin advantege was het de afkorting wga voor office zal het waarschijnlijk oga heten maak terplaatse een mapje en steek het of de bestanden er in bij het her opstarten moest office niet meer werken ze ze gewoon terug. kijk ook eens met zoeken in c:\ zet het bestand er in dat je zoekt en doe het zelfde als in sys 32 de bestanden in een mapje steken. Kijk ook met zoeken op c:\ zet bij bestanden zoeken msconfig-kijk dan bij opstarten- kijk of er daar nog iets staat van wga of oga. succes. greets pcdude

ik heb gedaan wat u zei en het is gelukt,dank u,tarzn

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hallo ik heb net het zelfde probleem en vindt het ook niet om te verwijderen bij de details staat dat het niet te verwijderen is ,maar ik hoop dat er hier echte krakke zitten die het eens uitzoeken ik ben op dit vlak een echt leak , en heb ook net te kampen gehad met de msn virus maar daar ben ik momenteel in geslaagd ,waar het hier over gaat is gewoon meegekomen met windows update en jee nu telkend als je office outlook opent geeft hij idd dat je geen legittieme versie hebt en verwijzen ze u naar een site maar dan kost het dacht 138 € HMMMMM ZWARE

Link naar reactie
Delen op andere sites

:bawling:Hallo ik heb net het zelfde probleem en vindt het ook niet om te verwijderen bij de details staat dat het niet te verwijderen is ,maar ik hoop dat er hier echte krakke zitten die het eens uitzoeken ik ben op dit vlak een echt leak , en heb ook net te kampen gehad met de msn virus maar daar ben ik momenteel in geslaagd ,waar het hier over gaat is gewoon meegekomen met windows update en jee nu telkend als je office outlook opent geeft hij idd dat je geen legittieme versie hebt en verwijzen ze u naar een site maar dan kost het dacht 138 € HMMMMM ZWARE NOOT:ciao: Ik hoop dat we iets horen (liefst in verstaanbare taal ) ben echt niet thuis als het over zulke dingen gaat alvast allemaal bedankt voor dit te lezen groetjes jacky

Link naar reactie
Delen op andere sites

om een mapje te maken is dat geen probleem, je gaat in de map waar je het mapje wil maken, je zoekt een plaats waar er niets staat en je klikt met je rechter muis knop, dan kies je nieuw , dan zal je bovenaan in het lijstje zie map staan dan kies je voor dit en je kan het ook een naam geven, rechts klikken onder het mapje de tekst zal blauwkomen dan op delete klikken en dan een naam geven bv oga . grts pcdude

Link naar reactie
Delen op andere sites

WAT HEB IK GEDAAN ,ik ben naar systeem 32 ... via verkennen daar laten zoeken naar wga dan kwam idd het icoon van het prg wga tray maar dan zat ik vast kan daar op de manier dat u zegt geen map maken , vervolgens heb ik geprobeerd om het te verwijderen ,dat ging ook niet , dan heb ik de naam veranderd ,toen kon ik het wel verwijderen ,en toen was het icoon verdwenen , maar omdat ik niet zeker was van men stuk heb dat laten terugzetten , en dan was het naar de boem ,dan stond het er tweemaal in probeerde terug de zelfde handeling te doen toen kwam er op kan bestand niet vinden ,dan systeemherstel gedaan ,bij opstart was alles geblokkeerd niks werkte nog ,bv adobe ,mailwascher , msn,enz ... toen systeemherstel ongedaan gemaakt , toen werkte alles terug ,ging weer zoeken bij verkennen nu staat het er driemaal naam terug veranderd ,maar laten staan , en nu heb ik of krijg die melding niet meer ivm ligitieme versie en alles werkt terug normaal , brrrrr wat nu kan ik het zo laten of toch proberen te verwijder ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.