Ga naar inhoud

Zeer traag werkende laptop

Aanbevolen berichten

• 3 weken later...
  • 3 weken later...

Als ik Windows Update aanzet, zijn er 7 downloads te updaten, maar hij draait voortdurend door zonder succes. Mijn zoon, Klaas Van Moerbeke, zou eventueel mijn computer kunnen overnemen (ik ben momenteel in Frankrijk) om te zien welke services ik kan voorlopig kan uitschakelen om Windows Update sneller te laten gaan. Maar... hij zegt dat hij met zijn computer al jaren geen updates meer gedaan heeft en nooit geen nadelen heeft ondervonden.

Momenteel kan ik de laptop niet missen omdat ik veel computer werk heb (o.a. werk zoeken voor de vriendin van mijn andere zoon).

Ik weet niet wat ik moet doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een ander lid van ons (geweldige) forum had een gelijkaardig probleem.

Hij was geholpen met de installatie van deze updates.

Je moet deze updates wel zelf downloaden.

Jij moet de links voor Vista X86 nemen.

KB Win7 x64 Win7 x86 Vista x64 Vista x86
KB3185911 Download Download Download Download
KB3168965 Download Download Download Download
KB3145739 Download Download Download Download
KB3078601, "loyal" companion since August 2015 Download Download Download Download
KB3164033 Download Download Download Download
KB3109094 Download Download Download Download

Doe het rustig aan en laat maar weten hoe het verlopen is en wat het resultaat is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er enkele kunnen downloaden. Bepaalde waren niet van toepassing voor mijn laptop. Alles is gelukt! Oef! Bedankt!

's Morgens start ik nu iedere dag Windows Update handmatig. Daarna ga ik naar Services en schakel Windows Update uit. Maar vandaag heb ik de test gedaan om te zien of dit wel nodig is. Ik heb enkele websites geopend, naar Taakbeheer geweest en het blijkt goed te lopen. Dus momenteel laat ik het op handmatig staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de updates uit de tabel hebt kunnen installeren, moet je de windows updates weer op automatisch zetten.

Deze updates zouden namelijk het oneindig zoeken naar updates kunnen verhelpen.

Waarschijnlijk ga je toch moeten wachten tot eind volgende week voor de volgende updates beschikbaar zijn.

Hou het in elk geval in de gaten en laat maar weten hoe het gegaan is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.