Ga naar inhoud

Lijst autoaanvullen outlook 2010 naar 2007

familymen

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij helpen met hetvolgende:

de lijst autoaanvullen die ik gebruik in outlook 2010 zou ik willen overzetten naar een andere computer met outlook 2007.

Ik heb volgende info gevonden:

Lijst voor automatisch aanvullen van Outlook-contactpersonen. De lijst voor automatisch aanvullen is een functie waarmee suggesties voor namen en e-mailadressen worden weergegeven als u begint te typen. Deze suggesties zijn mogelijke overeenkomsten uit een lijst met namen en e-mailadressen van berichten die u hebt verzonden. In Outlook 2010 wordt het bestand van de lijst voor automatisch aanvullen (.NK2) stopgezet. De items in de lijst voor automatisch aanvullen worden nu opgeslagen in uw Microsoft Exchange Server-postvak of in het Outlook-gegevensbestand (.PST) voor uw account.

Iemand een idee of dit mogelijk is ?

PS. de namen staan niet in de opgeslaagde contacten.

Alvst bedankt,

Familymen

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...

@ Familymen,

Een beter te laat reactie dan nooit :xd:

Hoogstwaarschijnlijk gaat het niet.

Microsoft heeft Outlook 2010 anders ingericht zeg maar, inzake Automatisch aanvullen lijst.

De Automatisch aanvullen lijst was een afzonderlijk NK2-bestand in Outlook 2003 en Outlook 2007.

Vanaf Outlook 2010 staat het in het cache geheugen in het gegevensbestand én in een Stream_Autocomplete bestand.

Adressen worden toegevoegd aan het cache geheugen wanneer u e-mailberichten verzend. Omdat het cache geheugen wordt opgeslagen in het gegevensbestand in de postbus, is de Automatisch aanvullen lijst altijd beschikbaar zodra u uw mailbox opent met Outlook, ongeacht op welke computer.

Voor meer informatie zie ☛ Automatich aanvullen van e-mailadressen in . . . .

Het kopiëren van Outlook 2003 en/of Outlook 2007 en/of Outlook 2013 naar één andere computer is wel mogelijk, maar het kopiëren naar één andere versie dat weet ik niet, zie ☛ deze link.

(naar mijn weten) Het beste is dat u bij Microsoft Community uw vraag stelt ☛ daar zijn de insiders en kenners van Microsoft.

Klik bij Systeem en apparaten op het dubbele pijltje en selecteer de juiste Windows versie en klik vervolgens op Toepassen.

5730b05ae066d-Schermafbeelding_2016-05-0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.