Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Met welke Windowsversie staat er op die PC en welk antivirusprogramma gebruik je erop ?

Je hebt hier nog een topic lopen waarin twee collega's nu bijna 14 dagen op een reactie van je wachten.

Geplaatst:

Je dropte je vraag bij Windows Vista ... je topic werd verplaatst naar Andere software, zo blijft het forum overzichtelijk.

Welke versie van iTunes wil je momenteel installeren en welke taal gebruikt die ?

Je hebt hier nog een topic lopen waarin twee collega's nu bijna 14 dagen op een reactie van je wachten.

Probeer je je andere topic ook op te volgen ?

Geplaatst:

Sorry, maar ik heb geen idee, hoe het werkt. Zal er morgen maar eerst eens op studeren. Ik dacht dat jullie me konden helpen iTunes te installeren op windows 7. Ik had hem al, maar is verdwenen.

Geplaatst:

Uiteraard kunnen en willen we je helpen maar bij elk voorgelegd probleem heb je als hulpverlener ook voldoende info nodig, zeker als er meerdere mogelijke oorzaken voor hetzelfde probleem zijn.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Probeer iTunes te verwijderen in de volgende volgorde:

​1. iTunes
2. Apple Software Update
​3. Apple Mobile Device Support
​4. Bonjour
​5. Apple Application Support 32-bits
​6. Apple Application Support 64-bits

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.