Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb contact gahad met de maker van zoek.exe en hem het probleem voorgelegd.

Hij heeft een tip gegeven waarmee zoek.exe misschien toch goed kan werken.

We gaan het dus nogmaals proberen en hopelijk is de 3de keer inderdaad de goede keer.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
chromelook;
firefoxlook;
emptyfolderscheck;delete
emptyclsid;
{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233};c
{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9};c
C:\Program Files\AVG Secure Search;fs
C:\Program Files\Application Updater:fs
C:\Program Files\AVG\AVG2014;fs
C:\Program Files\Common Files\ProgramManager;fs
C:\PROGRA~1\VIDEOD~2\bar;fs
C:\WINDOWS\Profiles\All Users\Application Data\Babylon;fs
C:\WINDOWS\Profiles\All Users\Application Data\AVG Secure Search;fs
C:\WINDOWS\Profiles\All Users\Application Data\Avg_Update_0814tb;fs
C:\Program Files\DealPly;fs
C:\Program Files\AVG Security Toolbar;fs
C:\Program Files\Search Results Toolbar;fs
C:\Program Files\ShopperReports;fs
C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search;fs
C:\360SANDBOX;fs
C:\Documents and Settings\Patric2\Application Data\ShopperReports;fs
C:\Documents and Settings\Patric2\Application Data\Babylon;fs
C:\Documents and Settings\Patric2\Application Data\AVG Secure Search;fs
C:\Program Files\360;fs
C:\$360Section;fs
C:\WINDOWS\Profiles\All Users\Application Data\360Quarant;fs
Application Updater;s
AVGIDSAgent;s
avgwd;s
HASP Loader;s
Program Manager;s
VideoDownloadConverter_4zService;s
vToolbarUpdater18.5.0;s
scan;s
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{95B7759C-8C7F-4BF1-B163-73684A933233}];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
"AVG_UI"=-;r
"vProt"=-;r
""=-;r
"SearchSettings"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\system\currentcontrolset\services\sharedaccess\parameters\firewallpolicy\standardprofile\authorizedapplications\list];r
"C:\Program Files\Search Results Toolbar\Datamngr\SRTOOL~1\dtUser.exe"=-;r
"C:\Documents and Settings\Patric2\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\RFQ9FWC0\360TS_Setup_Mini[1].exe"=-;r
viprotocol;a
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

De lijn met de chinese tekens was het probleem.

Zonder die lijn werkt zoek.exe normaal.

 

AVG is blijkbaar nog niet de nieuwste versie.

Probeer eens of je deze versie kan installeren.

Installeer enkel de virusscanner en niet de aangeboden extra's zoals pc tune up of secure search.

 

 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Program Files\Common Files\AVG Secure Search;fs
C:\Documents and Settings\Patric2\Application Data\TuneUp Software;fs
C:\WINDOWS\system32\config\systemprofile\Application Data\AVG2014(2);fs
C:\Documents and Settings\Patric2\Local Settings\Application Data\Avg2014(2);fs
C:\WINDOWS\Profiles\All Users\Application Data\Browser Manager;fs
gaiilaahiahdejapggenmdmafpmbipje;chr
pgafcinpmmpklohkojmllohdhomoefph;chr
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}\InProcServer32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AppID\{1FDFF5A2-7BB1-48E1-8081-7236812B12B2}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Interface\{4E92DB5F-AAD9-49D3-8EAB-B40CBE5B1FF7}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{74FB6AFD-DD77-4CEB-83BD-AB2B63E63C93}\1.0];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{74FB6AFD-DD77-4CEB-83BD-AB2B63E63C93}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{74FB6AFD-DD77-4CEB-83BD-AB2B63E63C93}\1.0\HELPDIR];r
{B658800C-F66E-4EF3-AB85-6C0C227862A9};a
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\PROTOCOLS\Handler\viprotocol];r
"CLSID"=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE\CLSID];r
@=-;r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\ViProtocol.ViProtocolOLE.1\CLSID];r
@=-;r
standardsearch;
installedprogs;
autoclean;
lavasoft;z
iobit;z
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
C:\Documents and Settings\All Users\Menu Start\Programma's\Lavasoft Ad-Aware SE Personal;fs
C:\Documents and Settings\Patric2\Application Data\Lavasoft;fs
C:\Program Files\Lavasoft;fs
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.

Dit logje hoef je niet te plaatsen.

 

 


 

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt) 

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op. 

Klik vervolgens in de linkse kolom op Registeren klik op ‘Scan naar problemen”
Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”
Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”. 
Kies dan Herstel alle geselecteerde fouten”. 
Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. 
Sluit hierna CCleaner terug af. 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 


 

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
Lavasoft;z
Lavasoft;a
avg;z
avg;a
installedprogs;
standardsearch;
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Geplaatst:

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
MarketResearch;u
Scan;u
C:\Documents and Settings\Patric2\Local Settings\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\DOMStore\HPC3COII\www.avg[1].xml;f
C:\Documents and Settings\Patric2\Local Settings\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\DOMStore\K1EBCFRB\free.avg[1].xml;f
C:\Documents and Settings\Patric2\Local Settings\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\DOMStore\TH83N8VF\isearch.avg[1].xml;f
C:\Program Files\AVG\AVG2015\Tuneup;fs
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1275210071-573735546-725345543-1007\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\lavasoftfirewall.com];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1275210071-573735546-725345543-1007\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\lavasoftpersonalfirewall.com];r
[-HKEY_USERS\S-1-5-21-1275210071-573735546-725345543-1007\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains\lavasoftpersonallfirewall.com];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\CH];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\FF];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\IE];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\CONFIGXML];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\CP];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\DSP];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\General];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\HOSTS];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\HP];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\IGTB];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\NT];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize\STATS];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search\Initialize];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Secure Search];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\AVG Security Toolbar];r
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Installer\Folders];r
"C:\\Program Files\\AVG\\AVG2015\\Tuneup\\"=-;r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.BrowserWndAPI\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.BrowserWndAPI\CurVer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.BrowserWndAPI];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.BrowserWndAPI.1\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.BrowserWndAPI.1];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.PugiObj\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.PugiObj\CurVer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.PugiObj];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.PugiObj.1\CLSID];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\AVG Secure Search.PugiObj.1];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{1152F8E0-69DB-4935-AFC3-59F8A5A86A30}\Elevation];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{1152F8E0-69DB-4935-AFC3-59F8A5A86A30}\LocalServer32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\CLSID\{1152F8E0-69DB-4935-AFC3-59F8A5A86A30}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\7BDA79B31AD34694CB018683B46A6AF6\SourceList];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\7BDA79B31AD34694CB018683B46A6AF6];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\7AD06DF49CB3A9D4CB51C9351D827390];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\D5C17343E668F26498A6AB57CEE0DEEA\SourceList];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Installer\Products\D5C17343E668F26498A6AB57CEE0DEEA];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{66694099-FBD8-4A98-AB9F-F19EAB4144C0}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{66694099-FBD8-4A98-AB9F-F19EAB4144C0}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9C049BA6-EA47-4AC3-AED6-A66D8DC9E1D8}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{9C049BA6-EA47-4AC3-AED6-A66D8DC9E1D8}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{C2AC8A0E-E48E-484B-A71C-C7A937FAAB94}\1.0\0\win32];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\TypeLib\{C2AC8A0E-E48E-484B-A71C-C7A937FAAB94}\1.0\HELPDIR];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Google\Chrome\NativeMessagingHosts\avgsh];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\App Management\ARPCache\AVG Secure Search];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{34371C5D-866E-462F-896A-BA75EC0EEDAE}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{3B97ADB7-3DA1-4964-BC10-68384BA6A66F}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\{4FD60DA7-3BC9-4D9A-BC15-9C53D1283709}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MozillaPlugins\@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\AVGIDSHX\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\AVGIDSHX\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Avglogx\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Avglogx\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Avgmfx86\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\Services\Avgmfx86\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\AVGIDSHX\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\AVGIDSHX\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Avglogx\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Avglogx\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Avgmfx86\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet004\Services\Avgmfx86\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\AVGIDSHX\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\AVGIDSHX\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Avglogx\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Avglogx\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Avgmfx86\backup_avg\AVG2014\CacheServer];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Avgmfx86\backup_avg\AVG2014];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avg Secure Update\Campaigns\0814tb];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avg Secure Update\Campaigns];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\Avg Secure Update];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\AVG Secure Search\IE];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\AVG Secure Search\IEG];r
[-HKEY_USERS\.DEFAULT\Software\AVG Secure Search];r
autoclean;
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen


  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.