Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hey,

ik heb vorige maand een nieuwe pc gekocht speciaal voor games te spelen. en nu als ik Call Of Duty 4 of America's army speelt blijft mijn pc gewoon vasthangen andere spellen zoals GTA4 en need for speed en rainbow six vegas werken wel goed.

ik heb al op verschillende plaatsen gekeken op het internet maar vind maar geen oplossing dus ik hoop tot hier iemand is die mij kan helpen.

ik heb mijn systeem configuratie toegevoegt in bijlage.

DxDiag.txt

Geplaatst:

ja ik weet het maar dat is ook nog zoeen probleem in woon in limburg helemaal aan de nederlandse grens met belgie.

en heb mijn pc via het internet bij tones gekocht en de dichts bij zijnde winkel van tones ligt in heist op den berg want meer als 1 uur rijden is met de auto dus dan heb ik meer dan 2 uur aan het rijden heen er terug voor alleen mijn pc naar daar te brengen en terug naar huis te gaan zonder die want die gaan daar niet onmiddelijk heen kijken.

dus daarom tot ik hier eens vraag .

Geplaatst:

hey brechtz

terug brengen zou ik zeker doen zeker al het om een nieuwe pc gaat

maar goed als het te ver is en je wil zelf wat proberen

doe eens een driver update van de vga kaart

GeForce 9800 GT

Drivers - Download NVIDIA Drivers

en test anders eens met 3dmark Futuremark - Products - PCMark05

daar kan je vga kaart mee testen

de gratis versie is al voldoende om de kaart goed te testen

ik heb het ook gehad een nieuwe vga kaart uit doos, bleek defect te zijn

levert dit niks op zou ik gewoon terug gaan

mvg carp

Geplaatst:

drivers heb ik al geprobeerd maar dan zal ik die 3dmark een testen en dan zal ik eens kijken voor volgend weekend eens terug naar de winkel te gaan.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.