Ga naar inhoud

Netwerkprotocollen ontbreken


alco

Aanbevolen berichten

Download AdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Kweezie Wabbit,

ADWCleaner gedraaid, ik vind slechts 1 logje terug (...S2 - ik heb ADWCleaner twee keer gedraaid omdat ik ook bij de eerste het andere bestandje niet terugvond).

Het gewone txt-bestandje vind ik niet terug.

Doe ik misschien iets verkeerd?

Ik voeg het toch maar bij.

 

AdwCleanerS2.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn besmettingen gevonden dus zal je toch nog eens de scan moeten uitvoeren.

Na de scan krijg je bij de voortgangbalk de melding wachten op actie.

  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\....

Logbestand plaatsen

  • Voeg de logbestandjes met de naam AdwCleaner[s*].txt en AdwCleaner[C*].txt uit de map C:\AdwCleaner\... als bijlagen toe aan het volgende bericht. (*) staat voor een getal. Staan er meerdere, kies dan dit met het hoogste getal.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mag opnieuw proberen.

Als je nog steeds foutmeldingen krijgt, doe dan het volgende.

 

Open de charms en selecteer Zoeken.
In het zoekvak typt u Opdrachtprompt.
Klik met de rechtermuisknop in de lijst met zoekresultaten op Opdrachtprompt en klik dan op Als administrator uitvoeren om het opdrachtprompt te openen.

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou de windows installatie cd/dvd bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien:

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke browser gebruikte je om aan te loggen want ik vond dit op de site van tax-on-web.

 

Opgelet indien u Windows 10 gebruikt !

U kan u niet aanmelden via Edge bij onze E-services (Tax-on-web, Belcotax-on-web, Biztax,...) met uw eID (via kaartlezer). Wij raden u aan om een andere webbrowser te gebruiken zoals Mozilla Firefox, Internet Explorer of Google Chrome

 

 

ps.

 

Ik ben tot en met maandag in  het buitenland.
Misschien dat een van de collega's het dan even overneemt en anders ben ik er dinsdag weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.