Ga naar inhoud

Geluid is weg na update windows 10

xFelic

Aanbevolen berichten

Haai, k  heb ineens geen geluid meer na mijn update van windows 10, gisteren was ook het probleem dat de touchpad niet meer werkte die heeft zich vanzelf opgelost maar het geluid niet hij geeft aan dat de audioservices niet meer werken.

wist even niet hoe ik me bericht kon bewerken, ben bij lenovo gaan kijken via support als ik daar mn serie nummer intype of Detect my product valt die niet te vinden, als ik op google zoek kom ik alleen maar via Poolse site, een vriend van mij die ook heel veel weet van computers en in de ict werkte vroeg mij of het geen illegale laptop was omdat die nergens te vinden is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Bedoel je soms dat je upgrade gedaan hebt van uit Win7 of 8.1???

hij gaf hem zelf aan de update van windows 10...

Want dit snap ik niet goed.
Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

Fijn dat  het opgelost is :xd:

Nog veel computer plezier....

Indien je hier verder geen vragen meer over hebt mag je het onderwerp afsluiten via Modereer onderwerp-> sluiten.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge

andere laptop een krasje op mn beeldscherm, vraag me niet hoe of wat, zijn daar nog tips voor of niet?

Ik weet in elk geval geen tip....

Nieuw scherm kopen en het zelf installeren...dan vallen de kosten mee...en is redelijk gemakkelijk tedoen zelf al paar keer gedaan.

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.