Ga naar inhoud

Moviemaker Windows (2)


gerdabieke

Aanbevolen berichten

Zelf werk ik maar af en toe met moviemaker, maar als ik je plaatje bekijk merk ik eigenaardige dingen op:

post-20315-0-65003500-1463302155_thumb.j

 

Bovenaan staat een adresbalk met een link in, eronder iets van facebook - euh: van waaruit open jij het programma (want zo iets staat er bij mij helemaal niet - maar 'k ken het dan ook niet zo goed) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik open het gewon via bureaublad

wat dat is van fb weet ik ook niet

de adres blak dat je ziet is gewoon mijn mail dat open stond doet ik screen maakte

heb nu movavi gedownload werkt ,maar als ik het opslaan komt er op de fotos de naammovavi

proefversie dus ook weer niet goed

weet ook niet hoe ik de movie maker op gang krijg

heb al verwijderd en opnieuw gedonload maar blijft het zelfde ook dat van fb blijft erop staan

heb je einig idee wat ik kan doen?

alvast veel dank om te reageren hierop

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klik eens op een van de foto ' s en klik vanboven op "optie voor video" wat staat daar bij weergaveduur?

 

mvg

P.S. Kan je aub de aafloop ook laten weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf werk ik maar af en toe met moviemaker, maar als ik je plaatje bekijk merk ik eigenaardige dingen op:

attachicon.gifPlaatje.jpg

 

Bovenaan staat een adresbalk met een link in, eronder iets van facebook - euh: van waaruit open jij het programma (want zo iets staat er bij mij helemaal niet - maar 'k ken het dan ook niet zo goed) ?

Neen ze heeft gewoon twee vensters openstaan en die fb is een staat in de bladwijzerbalk van haar Browser

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.