Ga naar inhoud

Scherm en geluid vallen weg


Mvl

Aanbevolen berichten

@ Mvl

Kan je volgende keer je bijlagen aub uploaden bij je bericht? Mijn virusscanner declameerde toen ik je screenshots wou bekijken.

Alvast bedankt!

JonasTheGamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@mvl

Ik denk dat je best eens anti malwarebites kan installeren. Ik had een gelijkaardig probleem en hij zei dat hij niets had gevonden. Nadien heb ik nog maar enkele keren een probleem gehad. Heb je trouwens windows10? Dan kan dit ook handmatig op te lossen zijn. Reageer je even? Alvast bedankt!

Mvg

JonasTheGamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Enorm bedankt voor je reactie. Ik heb Malwarebytes gedownload en laten draaien, maar dit heeft net als jou niets opgeleverd qua resultaten, hopelijk is dit een mogelijke oplossing.

 

Ik heb inderdaad Windows 10, hoe zou dit manueel opgelost kunnen worden?

 

Hieronder heb ik de afbeeldingen proberen te uploaden via een website, hopelijk is het zo zichtbaar.

 

Alvast bedankt voor de hulp en voor de reactie.

 

bzsv0dskqfser.jpg

5g1uxryveoetm.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mvl,

Kan je eens naar taak beheer gaan? Dit doe je door ctrl + alt + delete in t drukken en dan op taak beheer te klikken. Druk daar op geavanceerd of meer of zoiets wat er vanonder naast een pijltje in het venster staat. Normaal kan je dan je geheugen en je processor gebruik en nog van alles zien. Staat daar ergens Game dvd bij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mvl,

Ik heb nog even nagedacht en misschien weet ik nog een oplossing.

Ga nog eens naar je taak beheer en waar je al die processen kan zien. Kijk dan of er bij geheugen of processor eentje donkerder gekleurd is dan de andere. ( 1 tintje maakt niets uit maar bijvoorbeeld van lichtgeel naar donkergeel is toch veel verandering.) neem eventueel een screenshots en post die op in een bericht. Typ aub ook even welk proces dit is. Bij mij is dit vaak mcaffe scanner service. Alvast bedankt voor je reactie!

Mvg

JonasTheGamer

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.