Ga naar inhoud

Scherm en geluid vallen weg


Mvl

Aanbevolen berichten

Heb je een van die games of andere programma's illegaal gedownload met utorrent bijvoorbeeld?

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origin heb ik inderdaad van origin.com gedownload, heb een aantal games gedownload via ùtorrent maar deze leveren geen problemen op wanneer ik ze speel. Zouden deze ook problemen kunnen opleveren wanneer ik ze niet speel?

 

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

MVL,

Sorry voor het late antwoord. Ik vrees ervoor dat die games voor wel wat problemen kunnen zorgen. Weet je toevallig van wanneer het probleem begonnen is? Als dit begonnen is nadat je een van die torrents hebt gedownload, deinstalleer je die torent(game). Misschien kan je beter eerst je avira laten scannen . of heb je dit al gedaan? Ik denk dat die wel iets moet vinden.

Alvast bedankt voor je reactie!

Mvg

JonasTheGamer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo jonasthegamer,

 

Alvast weer bedankt voor de reactie.

Ik heb de spelletjes die ik via utorrent heb gedownload verwijderd. Ik weet niet precies meer wanneer het probleem begonnen is, maar hoop dat dit iets oplevert :-)

 

Mijn antivirus heeft alleszins niets gevonden.

 

Mvg,

Mvl

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trekken we hieruit de conclusie dat het opgelost is en sluiten we dit topic af. Mocht je het topic - om één af andere reden - terug heropend wil zien, stuur dan een PB (persoonlijk bericht) naar één van de moderatoren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.